نوشته شده توسط : یوسفی



یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش دیجیتال مارکتینگ، دنبال کردن یک دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ آنلاین است. یک دوره آموزشی خوب به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال موفق را به سرعت ایجاد کنید و شغل خود را تقویت کنید.

در این پست، بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال را که به صورت آنلاین موجود است را خواهید یافت. این لیست شامل دوره های آموزش بازاریابی دیجیتال رایگان و پولی از سازمان های معتبر است.

چه کسانی باید دوره کامل دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنند؟

مهارت های بازاریابی دیجیتال نه تنها برای متخصصان بازاریابی دیجیتال، بلکه برای هر کسی که در یک کسب و کار با حضور آنلاین کار می کند بسیار مهم است. این شامل کارآفرینان، مدیران بازاریابی، متخصصان بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک می شود.

چرا اینها بهترین دوره های آنلاین در بازاریابی دیجیتال هستند؟

اگر در گوگل برای «دوره های بازاریابی دیجیتال» جستجو کنید، دوره های زیادی را خواهید دید که رشته های مختلف بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند. به عنوان مثال، دوره هایی وجود دارند که فقط بر روی سئو یا بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز دارند، اما تصویر کاملی از همه کانال های بازاریابی دیجیتال به شما ارائه نمی دهند.

هدف از این راهنما نمایش دوره های کامل بازاریابی دیجیتال است که طیف گسترده ای از مفاهیم بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد و نه فقط یک حوزه. این لیست شامل انواع و سطوح مختلف دوره های مناسب برای کاربران مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته است.

10  دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

اینها بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال هستند که می توانید به صورت آنلاین گذرانده و در بازاریابی دیجیتال گواهینامه دریافت کنید.

1.    دوره های بازاریابی دیجیتال گوگل (رایگان با گواهینامه)

2.    Reliablesoft Academy (پرداخت با گواهینامه)

3.    آکادمی SEMRUSH (رایگان با گواهینامه)

4.    دوره بازاریابی دیجیتال ClickMinded (رایگان و پولی با گواهینامه)

5.    دوره های بازاریابی آنلاین HubSpot (رایگان با گواهینامه)

6.    دوره بازاریابی دیجیتال Udemy (پرداخت با گواهینامه)

7.    متخصص بازاریابی دیجیتال Simplilearn (پرداخت با گواهینامه)

8.    دوره بازاریابی آنلاین کپی بلاگر (رایگان)

9.    دوره بازاریابی دیجیتال Udacity (پرداخت با گواهینامه)

10.   آموزش بازاریابی دیجیتال Optinmonster (رایگان)

1. دوره های بازاریابی دیجیتال گوگل (رایگان با گواهینامه)

 

دوره های بازاریابی آنلاین توسط Google Digital Garage

 

 

Google یک پلتفرم دوره آنلاین (Digital Garage) دارد که دوره های رایگان را در مورد تعدادی از موضوعات مرتبط با توسعه شغلی یا کسب و کار ارائه می دهد.

 

یکی از موضوعاتی که به طور مفصل به آن پرداخته شده است آموزش بازاریابی دیجیتال است. به طور خاص، گوگل دوره های آموزشی بازاریابی آنلاین زیر را ارائه می دهد:

·       دوره بازاریابی دیجیتال   ( شامل گواهینامه دیجیتال مارکتینگ )

·       چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم

·       چگونه مطمئن شویم مشتریان شما را آنلاین پیدا می کنند

·       نحوه تبلیغ کسب و کار با تبلیغات آنلاین (Google Ads)

·       چگونه یک کسب و کار را به کشورهای دیگر گسترش دهیم

·       بازاریابی موبایلی

·       با دوره جامع بازاریابی دیجیتال محتوا یک کسب و کار را تبلیغ کنید

·       تبلیغات رسانه های اجتماعی

·       دوره YouTube (شامل گواهینامه)

همه دوره ها شامل مطالب ویدئویی و متنی هستند و برخی از آنها را می توان در 3 ساعت تکمیل کرد در حالی که برخی دیگر تا 40 ساعت طول می کشد.

گواهی اصول بازاریابی دیجیتال توسط Interactive Advertising Bureau Europe و The Open University تایید شده است.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

اگر در بازاریابی دیجیتال تازه کار هستید و می خواهید ایده خوبی از بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه اجزای مختلف با هم کار می کنند به دست آورید، این یک دوره خوب برای دنبال کردن است.

این گواهینامه همچنین در سطح جهانی شناخته شده است که راهی عالی برای ارتقاء شغل شما است.

 دوره کامل بازاریابی دیجیتال

2. Reliablesoft Academy (پرداخت با گواهینامه)

 

مجموعه دوره کامل Reliablesoft Digital Marketing

 

 

دوره کامل بازاریابی دیجیتال توسط Reliablesoft (این ما هستیم) ارائه شده است. Reliablesoft یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل است که از سال 2002 خدمات SEO و بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

 

مجموعه دوره های بازاریابی دیجیتال دارای ده دوره است که تمام جنبه های اصلی بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد. به طور خاص، شامل دوره های زیر است:

·       اصول بازاریابی دیجیتال

·       تبلیغات فیس بوک / اینستاگرام

·       تبلیغات گوگل

·       بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

·       تحقیق کلمات کلیدی

·       بازاریابی محتوا

·       بازاریابی ایمیلی

·       تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

·       بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

·       سئوی تجارت الکترونیک

پس از اتمام دوره و امتحانات مورد نیاز، یک گواهی دیجیتال مارکتینگ دریافت می کنید تا در CV خود به نمایش بگذارید و فرصت های شغلی جدیدی را ایجاد کنید.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟ 

ما این بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را بر اساس تجربه کار با مشتریان در صنایع مختلف و بازخوردهایی که از دانشجویانمان دریافت کردیم طراحی کردیم.

چیزی که این دوره را از بقیه متمایز می کند این است که نه تنها تئوری را به شما می آموزد، بلکه گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه از بازاریابی دیجیتال برای تقویت حضور آنلاین خود استفاده کنید.

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال فعال، ما به طور مداوم فرآیندهای خود را با آزمایش تئوری ها و تکنیک های مختلف بهینه می کنیم و یافته های ما به دوره های آنلاین ما منتقل می شود.

برای شما، این بدان معناست که می‌توانید روی شیوه‌ها و رویه‌های بازاریابی دیجیتال تمرکز کنید که ثابت شده‌اند و نه تنها در تئوری مفید هستند.

هر دوره یک کانال بازاریابی دیجیتال را به طور مفصل با چک لیست ها و نکات کاربردی که می توانید در کمپین های بازاریابی دیجیتال خود اعمال کنید، پوشش می دهد.

برای مبتدیان و هر کسی که می خواهد بازاریابی دیجیتال را به سریع ترین روش ممکن یاد بگیرد مناسب است.

محتوای دوره به طور مرتب به روز می شود تا آخرین تکنیک ها و شیوه های بازاریابی دیجیتال را در نظر بگیرد.

درباره این دوره بیشتر بدانید

3. آکادمی SEMRUSH (رایگان با گواهینامه)

 

آکادمی آنلاین SEMRUSH

 

 

SEMRUSH شرکتی است که در پشت یکی از موفق ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال قرار دارد. برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و مخاطبان خود، آکادمی با تعدادی دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ ایجاد کرده اند.

 

دوره های آنها تمام رشته های بازاریابی دیجیتال از جمله:

·       سئو

·       بازاریابی محتوا

بهترین دوره بازاریابی دیجیتال

·       PPC

·       بازاریابی وابسته

·       بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

زبان اصلی دوره انگلیسی است اما بسیاری از دوره ها به زبان اسپانیایی نیز در دسترس هستند.

ثبت نام رایگان است و پس از اتمام دوره و امتحانات، گواهینامه دریافت می کنید.

مطالب دوره شامل ویدئو و متن است و تمامی دوره ها توسط متخصصان معتبر دیجیتال مارکتینگ تدریس می شود.

آنها مفاهیم اولیه و پیشرفته را پوشش می دهند و در حالی که برخی از دوره ها مختص نحوه استفاده از SEMRUSH هستند، دوره هایی وجود دارد که مفاهیم کلی مانند اصول SEO، اصول PPC، SEO فنی و بازاریابی رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

نکته خوب در مورد این دوره ها این است که توسط متخصصان صنعت تدریس می شود و علاوه بر توضیح مفاهیم مختلف، نحوه استفاده از آنها را در عمل نیز به شما آموزش می دهند.

علاوه بر این، نحوه استفاده صحیح از SEMRUSH را یاد خواهید گرفت و این می تواند شانس شما را برای اجرای کمپین های بازاریابی دیجیتال موفق افزایش دهد.

درباره این دوره بیشتر بدانید

4. دوره بازاریابی دیجیتال ClickMinded (رایگان و پولی با گواهینامه)

 

بسته آموزشی بازاریابی دیجیتال ClickMinded

 

 

ClickMinded شرکتی است که توسط تامی گریفیث تأسیس شده است. تامی یک متخصص با تجربه سئو و مربی سئو است. او کارهای سئو را برای شرکت هایی مانند Paypal و Airbnb انجام داده است.

 

آنها تعدادی دوره بازاریابی آنلاین را ارائه می دهند که کانال های بازاریابی مختلف را پوشش می دهد و مجموعه دوره های بازاریابی دیجیتال را شامل می شود که شامل همه چیزهایی است که برای تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی دیجیتال باید بدانید .

به طور خاص، آموزش بازاریابی دیجیتال آنها 7 موضوع را پوشش می دهد:

·       بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

·       بازاریابی محتوا

·       بازاریابی ایمیلی

·       تبلیغات پولی

·       قیف فروش

·       تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

·       بهینه سازی موتور جستجو

نکته خوب در مورد باندل Click Minded این است که هر دوره توسط متخصصانی تدریس می شود که به طور فعال در این صنعت در سازمان های بزرگ کار می کنند.

شما می توانید به صورت رایگان در استاد کلاس فریمورک دیجیتال مارکتینگ آنها ثبت نام کنید، اما برای دسترسی کامل به بسته نرم افزاری، باید 1997 دلار (هزینه یکباره) بپردازید. تمامی دوره ها دارای گواهینامه و 14 روز ضمانت بازگشت وجه می باشند.

در اینجا یک نکته برای شما وجود دارد: در حالی که دوره ها با تخفیف ارائه می شوند (قیمت عادی 6979 دلار ذکر شده است)، می توانید با ثبت نام در دوره مسترکلاس آن ها را با تخفیف بیشتری دریافت کنید. پس از ثبت نام در دوره رایگان، ایمیل هایی با تخفیف بهتر در دوره های پولی دریافت خواهید کرد.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

بدیهی است که این دوره برای همه افراد نیست. قیمت برای یک فریلنسر یا یک حرفه ای انفرادی بالا است اما اگر برای یک شرکت بزرگ کار می کنید مشکلی نیست.

اگر مایل به خرج کردن این مبلغ هستید، قطعا ارزشی از این دوره به دست می آید. اگر از قبل اصول اولیه را می‌دانید و از طریق دوره‌های Google Garage و Semrush کار کرده‌اید، می‌توانید از این دوره برای عمیق‌تر رفتن و کاوش در تمام بخش‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

همچنین توصیه می کنم برای خبرنامه آنها ثبت نام کنید زیرا آنها محتوای با کیفیت بالا (در موضوعات مختلف بازاریابی دیجیتال) را از طریق وبلاگ خود ارائه می دهند.

درباره این دوره بیشتر بدانید

5. دوره های بازاریابی آنلاین HubSpot (رایگان با گواهینامه)

 

آکادمی بازاریابی دیجیتال Hubspot

 

 

گزینه دیگری برای یادگیری بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین و دریافت گواهینامه توسط یک شرکت مشهور، Hubspot Digital Academy است.

 

Hubspot یکی از شرکت های پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال با طیف وسیعی از ابزارها از جمله CRM، ابزارهای SEO، بازاریابی محتوا و فروش است.

دوره های آنلاین بازاریابی دیجیتال Hubspot موضوعات زیر را پوشش می دهد:

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

حتی اگر قصد ندارید از ابزار HubSpot در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید، آنها کار بسیار خوبی با دوره های آنلاین خود انجام دادند. می توانید مدتی را اختصاص دهید و موارد مورد علاقه خود را مرور کنید.

همه دوره ها توسط کارشناسانی مانند Sujan Patel و Matthew Barby که از متخصصان بازاریابی دیجیتال شناخته شده با سال ها تجربه در صنعت هستند، تدریس می شود. استفاده از محیط آموزشی آسان است و دوره ها رایگان هستند.

من به شما پیشنهاد می کنم این دوره را نیز طی کنید ، که توضیح می دهد چگونه HubSpot از وبلاگ نویسی برای جذب هزاران بازدیدکننده در روز از جستجوی ارگانیک گوگل استفاده می کند.

در مورد این دوره بیاموزید

 

یکی از دوره هایی که دیجیتال مارکتینگ را به طور مفصل پوشش می دهد، مجموعه کامل دوره دیجیتال مارکتینگ است که شامل 12 دوره می باشد. موضوعات عبارتند از:

·       تحقیقات بازار

·       راه اندازی وردپرس

·       سئو

·       سئو نویسی

·       بازاریابی یوتیوب

·       تبلیغات گوگل

·       بازاریابی لینکدین

·       بازاریابی اپلیکیشن 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

·       بازاریابی ایمیلی

·       تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

·       بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

·       تبلیغات فیس بوک

 

من طرفدار زیادی از دوره های Udemy نیستم، در گذشته چندین دوره را امتحان کرده ام و به نظرم می رسد که دوره ها بدون توجه به جزئیات برای عموم ساخته شده اند.

همچنین گاهی اوقات توضیحات دوره بیش از آنچه در دوره ارائه می شود وعده می دهد.

با این وجود، اگر بتوانید این دوره را با قیمت مناسب و نه 199 دلار دریافت کنید، ارزش پولی را دارد. اگر مبتدی هستید، می توانید ایده بسیار خوبی از نحوه عملکرد اجزای مختلف بازاریابی داشته باشید زیرا همه چیز از بازاریابی وب سایت گرفته تا تبلیغات رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد.

درباره این دوره بیشتر بدانید

7. متخصص بازاریابی دیجیتال Simplilearn (پرداخت با گواهینامه)

 

یادگیری دیجیتال مارکتینگ

 

این دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ توسط SimpliLearn ارائه می شود و تعدادی از رشته ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد.

این یک دوره برای مبتدیان است و شامل:

·       سئو

·       رسانه های اجتماعی

·       پرداخت به ازای هر کلیک (فیسبوک و تبلیغات گوگل) 

·       بهینه سازی تبدیل

·       تجزیه و تحلیل وب

·       بازاریابی محتوا

·       بازاریابی ایمیلی و بازاریابی موبایلی

دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ یک دوره عالی است و با قیمت 1499 دلار ارائه می شود.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

نکته خوب در مورد این دوره این است که شامل مروری بر بیش از 40 ابزار دیجیتال مارکتینگ می شود، بنابراین تا زمانی که این دوره را کامل کنید، ایده بسیار خوبی در مورد اینکه از چه ابزارهایی در کمپین های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید خواهید داشت.

همچنین، علاوه بر دریافت گواهینامه برای این دوره، شما را برای قبولی و دریافت گواهینامه گوگل ادز، فیسبوک، گوگل آنالیتیکس و یوتیوب آماده می کند.

اگر برای یک شرکت کار می کنید و می خواهید رئیس خود را متقاعد کنید که در یک دوره بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کند، این یک گزینه بسیار خوب از یک شرکت مورد اعتماد است.

8. دوره بازاریابی آنلاین Copyblogger (رایگان)

 

دوره دیجیتال مارکتینگ کپی بلاگر

 

 

یکی از موفق‌ترین وب‌سایت‌ها در بازاریابی اینترنتی، به‌ویژه در زمینه نوشتن محتوا، کپی بلاگر است. آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ

 

برایان کلارک نویسنده کپی بلاگر و خالق موفق ترین چارچوب وردپرس، جنسیس است.

اگرچه copyblogger، studiopress و Genesis اکنون بخشی از WPEngine هستند، دوره رایگان بازاریابی اینترنتی برایان هنوز منبعی عالی برای یادگیری نحوه نوشتن محتوای عالی است.

این دوره از طریق ایمیل و کتاب های الکترونیکی دانلود شده ارائه می شود و رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید.

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

نوشتن محتوای عالی برای موفقیت هر کمپین بازاریابی دیجیتال ضروری است . چه کپی تبلیغات، مقاله، یا کپی صفحه فرود، باید یاد بگیرید که چگونه محتوای جذاب بنویسید و این دوره مکانی عالی برای شروع است.

هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای مناسب است.

درباره این دوره بیشتر بدانید

9. دوره بازاریابی دیجیتال Udacity (پرداخت با گواهینامه)

 

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال Udacity

 

 

یکی دیگر از دوره های آموزشی برتر دیجیتال مارکتینگ، برنامه Nanodegree بازاریابی دیجیتال Udacity است.

 

این شامل همه چیزهایی است که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال باید بدانید از جمله:

·       اصول بازاریابی آنلاین

·       استراتژی محتوا

·       بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

·       تبلیغات در رسانه های اجتماعی با بلوپرینت فیسبوک

·       بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

·       بازاریابی موتورهای جستجو با تبلیغات گوگل

·       نمایش تبلیغات

·       بازاریابی ایمیلی

·       اندازه گیری و بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

تفاوت این دوره در مقایسه با دوره های آنلاین دیگر این است که علاوه بر دسترسی به مطالب دوره، به یک مربی فنی و یک مربی حرفه ای شخصی و خدمات شغلی نیز دسترسی دارید.

این به ویژه در صورتی مفید است که شما یک مبتدی در بازاریابی دیجیتال هستید و می خواهید کسی را داشته باشید که در مورد مسائل فنی با او صحبت کنید و به مشاوره در مورد چگونگی ایجاد حرفه بازاریابی دیجیتال خود نیاز دارید .

البته، شما خدمات فوق را به صورت رایگان دریافت نمی کنید. برای حفظ دسترسی خود به مطالب و خدمات دوره، باید مبلغی معادل 399 دلار در ماه بپردازید. تخمین زده می شود که حداقل 3 ماه برای بررسی مطالب نیاز دارید.

این قطعا یک دوره خوب برای مبتدیان است اما برای همه نیست. پرداخت 399 دلار در ماه برای اشتراک دوره برای فریلنسرها یا خوداشتغال‌ها بسیار زیاد است، بنابراین برای بازاریابانی که با شرکت‌های بزرگی کار می‌کنند که توانایی پرداخت آن را دارند مناسب‌تر است.

درباره این دوره بیشتر بدانید

10. آموزش بازاریابی دیجیتال Optinmonster (رایگان)

 

آموزش بازاریابی دیجیتال OptinMonster

 

 

Optinmonster یکی از موفق ترین ابزارها برای افزایش تبدیل وب سایت است. آنها برای آموزش کاربران خود، تعدادی دوره رایگان ایجاد کردند که موضوعات مرتبط با بازاریابی ایمیلی و بهینه سازی تبدیل را پوشش می دهد.

 

چرا در این دوره ثبت نام کنید؟

اگرچه آکادمی دیجیتال optinmonster شامل دوره‌هایی در مورد تمام موضوعات بازاریابی دیجیتال نمی‌شود، ارزش آن را دارد که نگاهی بیندازید زیرا زمانی که موفق به جذب ترافیک به یک وب‌سایت شوید، به تبدیل نیاز خواهید داشت و این دقیقاً همان چیزی است که در این دوره‌ها خواهید آموخت.

ثبت نام رایگان است و دوره ها به راحتی قابل پیگیری است و برای کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب است.

درباره این دوره بیشتر بدانید

برای کمک به تصمیم گیری در مورد بهترین دوره بازاریابی دیجیتال برای نیازهای شما، در اینجا جدول مقایسه ای وجود دارد که هزینه هر دوره را نشان می دهد.

یادگیری های کلیدی

برای تبدیل شدن به یک حرفه ای دیجیتال مارکتینگ موفق، باید طیف وسیعی از مهارت ها را کسب کنید.

دیجیتال مارکتینگ یک رشته واحد نیست، بلکه شامل تعدادی اصول است که تمامی کانال های بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد.

در پایان، زمانی که برای شغل بازاریابی دیجیتال درخواست می دهید، باید ثابت کنید که حداقل در مورد موارد زیر دانش دارید:

·       بهینه سازی موتور جستجو

·       تبلیغات جستجوی پولی (Google Ads و Facebook)

·       بازاریابی ایمیلی

·       تجزیه و تحلیل وب

·       بازاریابی محتوا

·       بهینه سازی تبدیل

دنبال کردن یک دوره بازاریابی دیجیتال، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب سریع آن مهارت‌ها است. سپس می‌توانید با کار بر روی وب‌سایت‌های خود، شغلی در این زمینه به‌عنوان فریلنسر دیجیتال مارکتینگ یا در یک آژانس بازاریابی دیجیتال تأسیس‌شده، بر ایجاد تجربه‌ی دنیای واقعی خود تمرکز کنید.

اگر این راهنما برای شما مفید بود، می‌توانید راهنمای گواهینامه‌های SEO ما را نیز بررسی کنید که شامل فهرستی از دوره‌هایی است که می‌توانید برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو دنبال کنید، که معمولاً اولین قدمی است که توسط هر کسی که می‌خواهد شغلی در بازاریابی دیجیتال شروع کند، برداشته می‌شود 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی


چند نمونه از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نمونه‌هایی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال  عبارتند از کمپین رسانه‌های اجتماعی که شامل مشارکت با اینفلوئنسرها، استراتژی بازاریابی محتوا است که از راهنماهای آنلاین برای هدایت مشتریان استفاده می‌کند، یا  استراتژی بازاریابی رشد  که از رسانه‌های اجتماعی و ایمیل برای ایجاد وفاداری مشتری استفاده می‌کند.

چرا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال داشته باشیم؟

ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال  بسیار مهم است. اگر با یک  آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل مانند WebFX شریک هستید، می توانید اعتماد کنید که یکی از کارهای اولیه ما ایجاد یک استراتژی هوشمند و رقابتی برای شرکت شما است.

بدون استراتژی های بازاریابی اینترنتی، کسب و کار شما نقشه ای برای دستیابی به اهداف خود ندارد. شما می دانید چه چیزی را می خواهید انجام دهید، اما نمی دانید چگونه. این اغلب منجر به راه اندازی یک کمپین بازاریابی دیجیتال می شود که هیچ نتیجه ای را به همراه ندارد.

اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید، باید در یک  طرح بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم

کنجکاو هستید که چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید؟

این هشت مرحله را دنبال کنید:

1.   نام تجاری خود را تعریف کنید:  دستورالعمل های برند خود را برای تعریف نام تجاری خود و نحوه ارائه آن در کمپین های آنلاین خود مشخص کنید یا از آنها استفاده کنید. به نقاط فروش منحصر به فرد خود  (USPs) ، صدای برند و  ارزش پیشنهادی خود فکر کنید .

2.   شخصیت های خریدار خود را بسازید: مشخص  کنید که کسب و کار شما می خواهد با  شخصیت های خریدار سفارشی به چه کسانی دسترسی پیدا کند. به جمعیت شناسی کاربران و همچنین انگیزه هایی که افراد را به انتخاب شرکت، محصولات و خدمات شما سوق می دهد فکر کنید.

3.   اهداف SMART خود را ایجاد کنید:  برای هدایت استراتژی خود از اهداف مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و به موقع (که به عنوان اهداف SMART نیز شناخته می شود) استفاده کنید. به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان خود برای رشد فکر کنید.

4.   استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را انتخاب کنید:  بهترین استراتژی ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. بر روی تکنیک هایی تمرکز کنید که بیشترین ارزش را برای کسب و کار و صنعت شما دارند، در مقابل استراتژی های مد روز.

5.   بودجه بازاریابی دیجیتال خود را تنظیم کنید: در مورد قیمت گذاری دیجیتال مارکتینگ  تحقیق   کنید تا یک بودجه واقعی برای کسب و کار خود بسازید. به عنوان مرجع، اکثر مشاغل 2500 تا 12000 دلار در ماه برای بازاریابی آنلاین خرج می کنند.

6.   استراتژی خود را ایده بگیرید:  با برنامه ریزی استراتژی خود، استراتژی خود را به سمت موفقیت هدایت کنید. اگر در حال تبلیغ هستید،  هزینه تبلیغات خود را تعیین کنید . اگر در حال انتشار محتوا هستید،  تقویم محتوای خود را بسازید .

7.   کمپین های خود را راه اندازی کنید:  پس از برنامه ریزی خود، کمپین های خود را در کانال ها راه اندازی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه کانال های شما دارای اطلاعات ردیابی مناسب هستند. به عنوان مثال، وب سایت شما باید  کد رهگیری Google Analytics شما را داشته باشد.

8.   نتایج خود را ردیابی کنید:  عملکرد استراتژی های خود را با ردیابی عملکرد آنها نظارت و اندازه گیری کنید. از ابزارهایی مانند  Google Analytics ،  Google Search Console و  Google Ads  استفاده کنید تا نبض استراتژی های خود و بازگشت سرمایه (ROI) آنها را حفظ کنید.

با این هشت مرحله، شرکت شما می تواند اولین استراتژی بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی کند. اگر برای ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین خود به کمک نیاز دارید (یا می خواهید بهترین را ایجاد کنید)،  خدمات بازاریابی آنلاین را در نظر بگیرید ، مانند WebFX.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما

 

اکنون، بیایید به هفت  استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال  برای شرکت‌های امروزی نگاه کنیم:

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

1.   سئو

2.   PPC

3.   بازاریابی محتوا

4.   بازاریابی ایمیلی

5.   بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

6.   سئوی صوتی

7.   بازاریابی ویدئویی

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)  یکی از موثرترین ابتکارات بازاریابی دیجیتال امروزه است.

درباره سئو بیشتر بدانید

·       سئو منبع هاب

·       سئو چیست؟

·       SEO: از شروع تا پایان [راهنما]

·       سئو چگونه کار می کند؟

·       هزینه سئو چقدر است؟

·       چگونه سایت خود را برای گوگل بهینه کنیم

·       خدمات سئو

سئو چیست؟

دوره ی دیجیتال مارکتینگ 

سئو فرآیند بهبود وب سایت شما است به طوری که در نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با کسب و کار شما رتبه بالایی کسب کند. هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری را رتبه بندی کنید – و رتبه بالاتری داشته باشید – افراد بیشتری وب سایت و کسب و کار شما را می بینند و با آن آشنا می شوند.

هدف سئو چیست؟

دوره های دیجیتال مارکتینگ

هدف سئو هدایت بیشتر بازدیدکنندگان به وب سایت شما از سوی اعضای  مخاطب هدف شماست . اینها مشتریانی هستند که به طور فعال محصولات و خدماتی را که شما ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند و همچنین کاربرانی هستند که بیشتر  محتوای بالای قیف را جستجو می‌کنند .

به عنوان مثال، اگر شما یک طراح منظر هستید، می توانید از SEO برای افزایش رتبه خود در نتایج جستجو برای کلمه کلیدی، "طراحی محوطه سازی مسکونی" و "علف های هرز معمولی چمن" استفاده کنید. در حالی که این کلمات کلیدی اهداف متفاوتی دارند، یکی معاملاتی و دیگری اطلاعاتی، اما مخاطبان شما را هدف قرار می دهند.

با توجه به این هدف، شما ترافیک وب سایت خود را از کاربران مهم تشویق می کنید.

چرا از سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می شود، به سئو به عنوان یک الزام نگاه کنید. هر یک از اعضای مخاطب هدف شما را رهگیری می کند - مهم نیست در کجای قیف خرید شما هستند. دلیل آن این است که تقریباً هر کاربر جستجوی خود را برای یک محصول یا خدمات جدید با یک موتور جستجو آغاز می کند.دوره عادل طالبی

به عنوان مثال، آیا می دانستید که  80 درصد از مصرف کنندگان  تحقیقات محصول خود را به صورت آنلاین انجام می دهند؟ یا اینکه پس از جستجوی چیزی،  بیش از نیمی از کاربران یک شرکت  یا محصول جدید را کشف کنند. با SEO به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین شما، این می تواند کسب و کار شما باشد.

برای تاکید بر سودمندی سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

·       کمتر از 10 درصد از جستجوگران به صفحه دوم نتایج جستجو می روند

اغلب اوقات، زمانی که کاربر در گوگل جستجو می کند، صفحه اول نتایج را کلیک نمی کند. چرا؟ آنها اغلب آنچه را که به دنبالش هستند پیدا می کنند، به این معنی که کسب جایگاهی در صفحه اول نتایج جستجو بسیار مهم است.

·       بیش از 30 درصد از جستجوگران روی اولین نتیجه کلیک می کنند

با توجه به تعداد زیادی از کاربران که پاسخ های خود را در لیست اول نتایج جستجو پیدا می کنند، واضح است که نمی توانید در صفحه دوم نتایج رتبه بندی کنید. حتی اگر چیزی را داشته باشید که مردم به دنبال آن هستند، از دید آنها پنهان هستید - دور از چشم، دور از ذهن.دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی

به همین دلیل است که یک استراتژی سئو موثر و همچنین آژانس پیشرو بازاریابی دیجیتال ما ضروری است. با خدمات سئوی عملکرد محور ما به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

آیا می خواهید SEO را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید؟ 

دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

خدمات سئوی ما را بررسی کنید

2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی آنلاین قدرتمند و مقرون به صرفه، تبلیغات  پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

درباره PPC بیشتر بدانید

·       مرکز منابع PPC

·       PPC چیست؟

·       8 نوع PPC که باید بدانید

·       سوالات متداول درباره PPC

·       چگونه PPC و SEO با هم کار می کنند؟

·       هزینه PPC چقدر است؟

·       خدمات PPC

PPC چیست؟

PPC نوعی تبلیغات پولی است که بر یک سیستم مبتنی بر حراج متکی است.بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ

با PPC، شما  برای کلمات کلیدی پیشنهاد  می دهید که می خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود - زمانی که جستجوی کاربر شامل کلمه کلیدی شما باشد، تبلیغ شما فعال می شود. سپس این تبلیغات در بالای نتایج جستجو، بالای فهرست‌های ارگانیک ظاهر می‌شوند. اگر کاربر تصمیم گرفت روی تبلیغ شما کلیک کند، شما هزینه آن کلیک را پرداخت می کنید.

به عبارت دیگر، شما برای فضای تبلیغاتی پولی پرداخت نمی کنید - فقط برای نتایج.

 آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ

برای مثال، اگر چکمه‌های زمستانی برای کودکان می‌فروشید، می‌توانید زمانی که کاربر «چکمه‌های زمستانی کودکان» را جستجو می‌کند، در نتایج جستجو تبلیغ کنید. این کلمه کلیدی تراکنشی تر است، این همان چیزی است که شما برای یک کمپین PPC می خواهید – این تبلیغات پولی است، بنابراین شما می خواهید  بازگشت سرمایه (ROI) سریع داشته باشید .

PPC می تواند شامل تبلیغات در موتورهای جستجو و همچنین  رسانه های اجتماعی  و  سایر پلت فرم ها باشد. حتی می توانید  در برنامه هایی مانند WeChat تبلیغ کنید .

برای بسیاری از کسب‌وکارها که تازه شروع به بازاریابی دیجیتال کرده‌اند یا به دنبال تقویت سریع هستند، PPC یک استراتژی بازاریابی آنلاین مفید است. این وب سایت شما را به بالای نتایج جستجو سوق می دهد، که اگر رتبه بندی نتایج جستجوی ارگانیک شرکت شما چندین صفحه به عقب باشد، می تواند کمک کند.

دیگر چرا باید PPC را در استراتژی کمپین بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید؟ این حقایق را در نظر بگیرید:

·       کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند، 8 دلار کسب می کنند

از آنجایی که گوگل  بیش از 60000 جستجو  در ثانیه انجام می دهد - یا بیش از دو تریلیون جستجو در سال - این یک پلتفرم پیشرو برای کمپین های PPC است. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها بودجه PPC خود را در  Google Ads سرمایه‌گذاری می‌کنند ، که ROI قابل توجهی ارائه می‌دهد.

اگر تصمیم دارید در پلتفرم دیگری تبلیغ کنید،  میانگین بازگشت سرمایه 2 دلار برای هر 1 دلار  سرمایه گذاری شده است.دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

·       کاربرانی که روی تبلیغات کلیک می کنند 50 درصد بیشتر احتمال دارد محصولی را بخرند

از آنجایی که تبلیغات PPC کلمات کلیدی را با هدف معاملاتی هدف قرار می دهد، جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران یک محصول یا خدمات را خریداری کنند. با این حال، این یک واقعیت است که نشان می دهد چرا PPC یک جزء حیاتی برای یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی است.

با تماس آنلاین با ما کمپین مبتنی بر نتایج خود را ایجاد کنید  . با بیش از 20 سال تجربه و بیش از 2.4 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان خود، ما انتخاب قابل اعتمادی برای شرکت هایی در سراسر کشور هستیم که به دنبال ایجاد بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند.

3. بازاریابی محتوا عادل طالبي

بازاریابی محتوا  یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی آنلاین است که امروزه برای شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره بازاریابی محتوا بیشتر بدانید

·       مرکز منابع بازاریابی محتوا

·       بازاریابی محتوا چیست؟ [راهنما]

·       بازاریابی محتوا چقدر موثر است؟

·       چگونه بازاریابی محتوا می تواند سئوی شما را بهبود بخشد؟

·       7 دلیل که بازاریابی محتوا برای بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد

·       هزینه بازاریابی محتوا چقدر است؟

·       خدمات بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

عادل طالبی بازاریابی دیجیتال

با این تکه های محتوا، کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهید. عادل طالبی

به عنوان مثال، مقاله شما در مورد مراقبت از اسنوبرد ممکن است کلمه کلیدی "چگونه از اسنوبرد نگهداری کنیم" یا "چگونه اسنوبرد را اپیلاسیون کنیم" را هدف قرار دهد. با  تیم برنده جایزه ما  در کنار شما، محتوا را برای جستجو و کاربران بهینه می کنیم.

مهم نیست که چه قالبی را برای محتوای خود انتخاب می کنید، بسیار مهم است که برای مخاطبان شما مرتبط و مفید باشد. شما می خواهید  محتوای اصلی و با کیفیتی ایجاد کنید  که کاربران را وادار می کند آن را با دوستان، خانواده، همکاران و سایر افراد در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

هدف بازاریابی محتوا عادل طالبی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هدف کلی بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی رسانه دیجیتال ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان هدف، افزایش ترافیک و ایجاد تبدیل است. از نقطه نظر فنی، بازاریابی محتوا همچنین بر بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو برای بهبود دید شما در نتایج جستجو تمرکز دارد.

چرا از بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم؟

 

با قابلیت ارتباط با مخاطبان در طول قیف خرید و همچنین  نرخ تبدیل دو برابری وب سایت ، بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال هوشمند برای استفاده است. بهترین بخش این است که  هزینه آن 62 درصد کمتر  از تلاش های بازاریابی سنتی است.

چند دلیل دیگر برای استفاده از بازاریابی محتوا در استراتژی کمپین بازاریابی دیجیتال خود؟

·       54 درصد بیشتر از بازاریابی سنتی سرنخ ایجاد می کند

بازاریابی محتوا یک استراتژی طولانی مدت و مداوم است که  بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه می دهد . این ROI شامل سرنخ ها و مشتریان جدید برای کسب و کار شما و همچنین افزایش نرخ تبدیل شما می شود. بازاریابی محتوا با  هدف قرار دادن هر مرحله از قیف خرید شما این نتایج را فراهم می کند .

 

4. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی  یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین موجود است.

درباره بازاریابی ایمیلی بیشتر بدانید

·       مرکز منابع بازاریابی ایمیلی

·       بازاریابی ایمیلی چیست؟

·       آیا بازاریابی ایمیلی هنوز کار می کند؟

·       11 مثال A+ ایمیل مارکتینگ

·       نحوه استفاده از بازاریابی ایمیلی با بازاریابی محتوا

·       هزینه بازاریابی ایمیلی چقدر است؟

·       خدمات ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی چیست؟ کلاس های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی بر حفظ مشتریان فعلی و همچنین به دست آوردن مشتریان جدید متمرکز است. این یک تکنیک عالی برای ایجاد آگاهی از برند، سرآمد نگه داشتن شرکت شما و تشویق به تکرار خرید است.

بخش اصلی بازاریابی ایمیلی  توسعه و اصلاح کمپین های شما و همچنین افزایش مخاطبان شما است. مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی نیز بر ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران متمرکز است – در غیر این صورت، مردم مشترک نمی مانند.

ایده این است که اگرچه این کاربران ممکن است در حال حاضر به خدمات یا محصولات شما نیاز نداشته باشند، اما زمانی که زمان خرید فرا می رسد، برند شما را به خاطر خواهند آورد. این آگاهی از برند آنها را تشویق می کند تا زمانی که آماده خرید هستند شرکت شما را انتخاب کنند.

به عنوان مثال، یک  استراتژی بازاریابی HVAC  ممکن است از ایمیل برای ایجاد رابطه با صاحبان خانه و مشاغل با به اشتراک گذاشتن نکاتی برای حفظ سیستم گرمایش و سرمایش، کاهش قبوض انرژی و موارد دیگر استفاده کند. در مقایسه، یک  استراتژی بازاریابی تجهیزات پزشکی  می تواند از ایمیل برای برجسته کردن پیشرفت های طراحی، کنفرانس های صنعتی و تخفیف های عمده فروشی برای محصولات استفاده کند.

 

یکی از مزایای این استراتژی این است که می توانید  مخاطبان خود را نیز تقسیم بندی کنید  و کمپین های ایمیل خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، ممکن است برای کاربرانی که محصول خاصی را خریداری کرده اند یا از یک صفحه وب خاص بازدید کرده اند، کمپین ایجاد کنید.

هدف ایمیل مارکتینگ چیست؟ نقشه سفر مشتری

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

     
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ (دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی)

توسط میسی استورم در 20 فوریه 2020 ~ 10 دقیقه برای خواندن

اگر می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید. یک استراتژی بازاریابی وب به شما کمک می کند تا شرکت خود را با هدایت ترافیک ارزشمندتر به صفحه خود و کسب سرنخ های بیشتر که به تبدیل تبدیل می شوند، رشد دهید.

با این حال، استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توانید آن را ایجاد کنید؟

در این پست، به این خواهیم پرداخت که استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توانید یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال موفق بسازید.

اگر برای بازاریابی آنلاین شرکت خود به کمک نیاز دارید، خدمات بازاریابی وب ما را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانیم تجارت شما را توسعه دهیم.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما با شماره 888-256-9448 تماس بگیرید تا مستقیماً با یک استراتژیست مجرب چت کنید!

آیا کنجکاو هستید که در سال 2020 چه چیزی برای بازاریابی دیجیتال در راه است؟ با کلیک بر روی دکمه زیر، وبلاگ (و ویدیو!) ما را بررسی کنید!

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

دیجیتال مارکتینگ در سال 2020!

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از اقدامات را توصیف می کند که از کانال های بازاریابی آنلاین برای دستیابی به اهداف مختلف استفاده می کنند. کانال‌ها می‌توانند شامل رسانه‌های دارای مالکیت، پولی و کسب‌شده باشند .

یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با موفقیت بسازید و راه اندازی کنید.با این حال، هیچ دو استراتژی بازاریابی اینترنتی مشابه نیستند.

کسب و کار شما یک استراتژی منحصر به فرد خواهد داشت که متناسب با نیازهای شما و شامل ترکیبی از رویکردها است.

یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی انواع اهداف زیر را شرح می دهد:

  • کوتاه مدت
  • میان مدت
  • طولانی مدت

تعیین چندین نوع هدف به شما امکان می دهد برنامه بهتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می توانید اهداف کوتاه مدت و میان مدتی داشته باشید که به عنوان مثال شما را به سمت دستیابی به اهداف بلندمدت سوق دهد.

کمپین های بازاریابی دیجیتال و استراتژی های بازاریابی دیجیتال چگونه متفاوت هستند؟

هنگامی که در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال یاد می گیرید، ممکن است تعجب کنید که آیا کمپین های بازاریابی دیجیتال همان چیزی هستند یا خیر.

کمپین های دیجیتال و استراتژی های دیجیتال یکسان نیستند.

کمپین های دیجیتال چیزی هستند که برای دستیابی به اهداف استراتژی دیجیتال خود استفاده می کنید.

اگر می خواهید از کمپین های اینترنتی با موفقیت استفاده کنید، باید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید.

استراتژی آنلاین شما به شما کمک می کند تا کمپین های وب موفق و استراتژیک بسازید.

یک استراتژی بازاریابی اینترنتی درجه یک به شما کمک می کند تا سرنخ ها و درآمدهای ارزشمندی برای کسب و کار خود کسب کنید.

نحوه ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ در 4 مرحله

اکنون که می دانید استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست، می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی برای کسب و کار خود کنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود را در چهار مرحله توسعه دهید:

 

1. پرسونای خریدار  دوره عادل طالبی ایجاد کنید

اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی آنلاین موفق راه اندازی کنید، باید بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید. اگر ندانید چه کسی محصولات یا خدمات شما را می خواهد، نمی توانید استراتژی موفقی داشته باشید.

بهترین راه برای تعیین اینکه چه کسی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارد، ایجاد پرسونای خریدار است .

پرسونای خریدار پرسوناژهایی هستند که نشان دهنده افراد علاقه مند به کسب و کار شما هستند.

اکثر شرکت ها چند نوع از افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات خود دارند. ایجاد پرسونا به شما کمک می کند تا هر نوع افرادی را که می خواهند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند، درک کنید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی با شخصیت های دقیق و قوی خریدار شروع می شود.

اگر می‌دانید مشتری ایده‌آل شما کیست، می‌توانید آنها را به گونه‌ای هدف قرار دهید که برایشان جذاب باشد.

بنابراین، چگونه یک شخصیت خریدار ایجاد می کنید ؟

دوره های دیجیتال مارکتینگ

شخصیت های خریدار خود را بر اساس داده های فعلی مشتری قرار دهید. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید و با آنها مصاحبه کنید تا در مورد آنها بیشتر بدانید. شما می خواهید شخصیت خریدار خود را بر اساس داده های واقعی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که فرضیات اشتباهی در مورد مخاطبان خود ندارید.

مستندسازی اطلاعات جمعیت شناختی مانند:

  • محل
  • سن
  • درآمد
  • کار

همچنین می‌خواهید اطلاعات شخصی بیشتری بدانید، مانند:

  • اهداف
  • منافع
  • سرگرمی ها
  • چالش ها

از این اطلاعات، می توانید شروع به تشکیل پرسونا برای کسب و کار خود کنید. این شخصیت‌ها به شکل‌دهی استراتژی شما کمک می‌کنند و تعیین می‌کنند از کدام کانال‌ها برای دسترسی به افراد استفاده کنید.

2. اهداف خود را تعیین کنید

دوره ی دیجیتال مارکتینگ

اگر قصد دارید یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید، داشتن اهداف ضروری است. شما نمی توانید یک استراتژی بدون دانستن آنچه می خواهید به دست آورید ایجاد کنید. با تعیین اهداف برای کمپین خود، می دانید که می خواهید با بازاریابی آنلاین به چه چیزی برسید.

روی اهداف کوتاه، میان مدت و بلند مدت تمرکز کنید.

اهداف شما باید با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشد. چه برای کسب مقدار مشخصی از تبدیل یا به دست آوردن تعداد مشخصی از سرنخ ها، شما می خواهید اهداف استراتژیکی را تعیین کنید که به شما در دستیابی به اهداف کلی خود کمک کند. وقتی اهدافی را تعیین می کنید، باید موارد زیر را تعیین کنید:

 

  • آنچه می خواهید به آن برسید
  • وقتی میخوای بهش برسی
  • چگونه آن دستاورد را اندازه گیری می کنید
  • دیجیتال مارکتینگ

شما می خواهید اهداف SMART را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. SMART مخفف عبارت زیر است:

  • S pecific : اهداف خود را دقیق به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به. شما نمی خواهید اهداف مبهمی مانند "به دست آوردن مشتریان جدید" تعیین کنید، بلکه می خواهید "X مقدار سرنخ به دست آورید."
  • قابل سنجش : وقتی اهدافی را تعیین می کنید، می خواهید اندازه گیری کنید که آیا به آن هدف دست یافته اید یا خیر. هنگامی که هدفی مانند "کسب تعداد X مشتری" ایجاد می کنید، می توانید تعداد مشتریانی را که به دست می آورید اندازه گیری کنید تا ببینید آیا به آن هدف رسیده اید یا خیر.
  • دست یافتنی : بسیاری از شرکت ها باتعیین اهداف غیرواقع بینانه ، اشتباه بازاریابی را مرتکب می شوند. اگر برای کسب و کار شما امکان پذیر نباشد، هدفی برای کسب 200 سرنخ تعیین نمی کنید. در عوض، هدف خود را برای تعیین اهداف رقابتی هدف قرار دهید، اما اهداف غیرممکن را نه.
  • R elevant : اهداف شما باید به آنچه می خواهید با کمپین و کسب و کار خود به دست آورید مرتبط باشد. اگر یک کمپین ایمیلی اجرا نمی کنید، هدفی برای دریافت «تعداد X مشترکین ایمیل» تعیین نمی کنید. اهداف شما باید همیشه با آنچه می خواهید به دست آورید، همسو باشد.
  • به موقع : وقتی اهدافی را تعیین می کنید، بسیار مهم است که یک چارچوب زمانی برای دستیابی به آنها تعیین کنید. شما می خواهید برای رسیدن به اهدافتان مهلتی به خود بدهید. چه هفته‌ها، ماه‌ها یا سال‌ها، مطمئن شوید که اهداف شما یک چارچوب زمانی دارند.
  • دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

SMART g oals به شما کمک می کند تا اهداف بهتری برای برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. وقتی اهدافی را تعیین کنید که بتوانید اندازه گیری کنید و از بین ببرید، نتایج موفق تری را با کمپین خود خواهید دید.

ابزارهای SMART go به شما کمک می کنند تا شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را برای کمپین خود ایجاد کنید.

KPI ها ارقامی هستند که به شما کمک می کنند تا میزان موفقیت کمپین خود را شناسایی و تعیین کنید. می‌خواهید به معیارهایی مانند نرخ پرش یا بازدید از صفحه نگاه کنید، که نشان می‌دهد آیا در کمپین خود موفق هستید یا خیر.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی موثر ایجاد کنید، اهدافی را تعیین کنید.

 

3. استراتژی های بازاریابی آنلاین فعلی خود را حسابرسی کنید

اگر می خواهید فرآیند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید، باید آن را حسابرسی کنید.

درک نحوه عملکرد کمپین شما ضروری است تا بدانید چگونه می توانید آن را بهبود بخشید.

شما می خواهید به سه نوع رسانه مختلف در سایت خود نگاه کنید: کسب درآمد، مالکیت و پرداخت شده:

 

رسانه به دست آمده عادل طالبي

رسانه کسب شده هر رسانه رایگانی است که برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

این تبلیغاتی است که از تلاش های تبلیغاتی و تبلیغاتی شما ناشی می شود.

این رسانه هر مطلب یا محتوایی است که در مورد شرکت شما نوشته شده و شما ایجاد نکرده اید. این رسانه می تواند از نقدها گرفته تا جوایز و مقالاتی در مورد کسب و کار شما باشد.

به عنوان مثال، اگر در Glassdoor به دلیل داشتن یک محل کار برتر، جایزه ای دریافت کنید، این یک رسانه کسب شده است. شما نمی توانید برای آن مکان هزینه کنید. در عوض، شما آن را دریافت می کنید.

هر زمان که شخصی درباره کسب و کار شما ستایش می‌نویسد، و شما برای گفتن آن پولی به او ندادید، رسانه‌ای است.

می‌خواهید رسانه‌های به‌دست‌آمده فعلی خود را بازرسی کنید تا ببینید چه تعداد نقد، جوایز و مقاله برای کسب‌وکارتان دارید.

با بررسی این قسمت، می‌توانید ببینید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

رسانه متعلق به عادل طالبی

رسانه متعلق به هر رسانه ای است که شرکت شما مالک آن است. این رسانه ای است که نام شما به آن ضمیمه شده است یا هر رسانه ای که ایجاد کرده اید. این رسانه شامل وبلاگ ها، نمایه های رسانه های اجتماعی، وب سایت شما و هر تصویری است که تولید می کنید.

با رسانه های متعلق به شما، می خواهید استراتژی های فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا آنها برای کسب و کار شما کار می کنند یا خیر.

مثلاً آیا مردم در پروفایل های رسانه های اجتماعی شما درگیر هستند ، وبلاگ های شما را می خوانند یا مدت طولانی را در سایت شما سپری می کنند؟

بسیار مهم است که رسانه های متعلق به خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. می توانید ببینید که آیا برای افزایش تعامل در سایت خود نیاز به بهبود در رسانه های متعلق به خود دارید یا خیر.

رسانه پولی

عادل طالبی بازاریابی دیجیتال

رسانه پولی، همانطور که از نام آن پیداست، هر رسانه ای است که برای تبلیغ کسب و کار خود هزینه پرداخت می کنید.

رسانه پولی شما بیشتر شامل تبلیغات پولی، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا تبلیغات رسانه های اجتماعی است . وقتی تبلیغات PPC یا تبلیغات رسانه های اجتماعی را اجرا می کنید، برای ظاهر شدن در مقابل سرنخ هایی که فکر می کنید به کسب و کار شما علاقه مند هستند، پول پرداخت می کنید.

اگر رسانه‌های پولی بخشی از استراتژی بازاریابی شما هستند، باید این تاکتیک‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه برای کسب‌وکار شما نتیجه می‌دهند. این یک راه عالی برای دانستن اینکه آیا تلاش‌های رسانه‌ای پولی شما در حال حاضر کار می‌کند یا خیر است.

ضروری است که تلاش‌های بازاریابی فعلی خود را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی برای کسب و کار شما نتایج را به همراه دارد.

شما می خواهید یاد بگیرید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد. بررسی تلاش های مداوم شما به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی دیجیتال جدید خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

فرض کنید سعی می کنید برای مثال در یک سه ماهه تبدیل ها را 20 درصد افزایش دهید.

با نگاهی به تلاش های بازاریابی آنلاین خود، ممکن است متوجه شوید که تبلیغات PPC موثرترین هستند. برای کمک به رسیدن به هدف خود، ممکن است بودجه بیشتری را در تبلیغات PPC سرمایه گذاری کنید.

ممیزی همچنین به شما کمک می کند که شکاف های موجود در کمپین خود را پیدا کنید.

ممکن است متوجه شوید که مکان‌هایی برای یک محتوای جدید وجود دارد، یک عنصر طراحی که تجربه کاربر یا بهینه‌سازی را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه شما را در نتایج جستجو در Google بهبود بخشد.

یک ممیزی عمیق به شما امکان می‌دهد ببینید کدام تلاش‌های بازاریابی دیجیتال بهتر عمل می‌کنند.

شما درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین های خود در حال حاضر و نحوه بهبود آنها در آینده خواهید داشت.

عادل طالبی دیجیتال مارکتینگ

4. بودجه خود را تعیین کنید

هنگام تنظیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، ضروری است که بدانید چقدر می توانید هزینه کنید و چه منابعی برای کمپین خود دارید. شما نمی خواهید برای یک استراتژی بازاریابی آنلاین برنامه ریزی کنید که فراتر از توان شماست.ابتدا، باید بودجه ای برای تلاش های بازاریابی خود تعیین کنید .

اگر برای هر کمپین بودجه ای ایجاد کنید بسیار موثر است. این تقسیم بندی تضمین می کند که هر روش دارای بودجه مشخصی است و شما می دانید که چقدر می توانید برای هر یک هزینه کنید.

اگر فقط یک بودجه برای تمام تلاش های بازاریابی خود دارید، ممکن است در نهایت روی یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری بیش از حد انجام دهید.

جدا از بودجه، شما همچنین می خواهید منابع خود را ایجاد کنید. مردم یکی از ضروری ترین منابع شما هستند.

شما باید تعیین کنید که چند نفر باید روی کمپین های بازاریابی آنلاین خود کار کنند.

منبع دیگر ابزارها هستند.

اگر ابزارهای بازاریابی مانند گوگل آنالیتیکس دارید که به شما کمک می کند کمپین خود را اجرا یا تجزیه و تحلیل کنید، باید آن ها را در بودجه و امکانات خود در نظر بگیرید.

بودجه و منابع خود را مشخص کنید تا بدانید قبل از راه اندازی استراتژی خود چه چیزی دارید.

 کلاس های دیجیتال مارکتینگ

برای مشاوره بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال، برای ایمیلی که بیش از آن است ثبت نام کنید 190000سایر بازاریابان اعتماد دارندهفتگی درآمد.

امروز ثبت نام کنید!

همین امروز برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال خود را بسازید

استراتژی بازاریابی وب بخش مهمی برای کمک به رشد کسب و کار شما است. هنگامی که یک برنامه عملیاتی بازاریابی دیجیتال دارید، کسب و کار خود را روی دستیابی به اهداف خود متمرکز خواهید کرد.

در WebFX، آژانس استراتژی دیجیتال ما بیش از 20 سال تجربه در ایجاد استراتژی های بازاریابی اینترنتی دارد که برای مشتریان ما کار می کند. تیم ما متشکل از بیش از 200 کارشناس به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی آنلاین را پیاده سازی کنید که نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد و به رشد شما کمک می کند.

اگر می‌خواهید درباره ایجاد یک برنامه اقدام بازاریابی دیجیتال سفارشی بیشتر بدانید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا با شماره 888-256-9448 تماس بگیرید تا ببینید تیم کارشناسان ما چگونه می‌توانند به شما در توسعه، راه‌اندازی و مدیریت استراتژی بازاریابی آنلاین خود کمک کنند .

فهرست مطالب

سئوی وب سایت شما چگونه است؟

از ابزار رایگان ما برای محاسبه امتیاز خود در کمتر از 60 ثانیه استفاده کنید.

Top of Form

 

کار با WebFX بر روی نیازهای سئوی ما بسیار لذت بخش بوده است و من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در پروژه های آینده هستم.

مدیر عملیات

خدمات مهر زنی فلز

  • WebFX هر کاری را که می‌گفتند انجام داد و به موقع انجام داد! کل فرآیند بسیار آسان بود!

مالک

تامین کننده درب گاراژ آریزونا

  • کل کارکنان WebFX فوق العاده بوده اند. آنها در پاسخ های خود سریع و فوق العاده مفید هستند.

کارشناس بازاریابی بازاریابی

شرکت کابل در پا

  • WebFX برای کار با آن بسیار عالی بوده است در مورد الگوریتم های همیشه در حال تغییر که سئو را تشکیل می دهند بسیار آگاه است!

مدیر بازاریابی

ارائه دهنده سیستم هشدار در MA

  • کار با WebFX بر روی نیازهای سئوی ما بسیار لذت بخش بوده است و من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در پروژه های آینده هستم.

مدیر عملیات

خدمات مهر زنی فلز

  • WebFX هر کاری را که می‌گفتند انجام داد و به موقع انجام داد! کل فرآیند بسیار آسان بود!

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

چرا باید با استراتژی شروع کرد؟

فرصت های بازار را کشف کنید و درآمد خود را افزایش دهید ( دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال )

بازاریابی برند خود بدون استراتژی بازاریابی اینترنتی یا استفاده از یک برنامه بازاریابی آنلاین نامناسب راهی مطمئن برای از دست دادن پول، اتلاف وقت و نرسیدن به جایی است.

در دنیای دیجیتال امروز، رشد یک کسب و کار با چالش ها و فرصت های زیادی همراه است که استراتژی ها و راه حل های مختلف بازاریابی وب را می طلبد. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای یک بخش خاص از مخاطبان موثر بوده است ممکن است بهترین رویکرد برای دیگری نباشد. به همین ترتیب، استراتژی های بازاریابی اینترنتی که یک سال پیش نتایج مثبتی به همراه داشت، ممکن است امروز نتایج مشابهی را ایجاد نکند.

اغلب اوقات، استراتژی‌های بازاریابی آنلاین منسوخ و غیرمتمرکز، کسب‌وکارهای سودآور را به یک کسب‌وکار همیشگی تبدیل می‌کنند. آیا برند شما یک استراتژی بازاریابی دیجیتال واضح دارد؟ فرصت ها را برای افزایش عملکرد دیجیتال خود از دست ندهید. اکنون زمان سرمایه گذاری در خدمات استراتژی بازاریابی و ارتقای موفقیت دیجیتالی خود به سطح بعدی فرا رسیده است.دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی

یک استراتژی دقیق بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد:

  • شکاف های بازاریابی را تعیین کنید
  • دسترسی خود را گسترش دهید
  • هدف گذاری مخاطب را بهبود بخشید
  • در زمان، پول و منابع صرفه جویی کنید
  • ترافیک، سرنخ ها و تبدیل ها را افزایش دهید
  • درآمد بهتر و سریعتر ایجاد کنید
  • فرصت های بیشتری را برای ایجاد آگاهی از برند کشف کنید
  • اقدامات مناسب را انجام دهند
  • عملکرد کمپین و موفقیت برند را اندازه گیری کنید
  • شهرت برند بسازید
  • مقیاس کسب و کار
  • با غول های صنعت رقابت کنید
  • دستیابی به اهداف تجاری
  • منابع مالی خود را مدیریت کنید

بدون یک استراتژی بازاریابی آنلاین به خوبی تعریف شده، شما نمی توانید:

  • اهداف روشن را تعریف کنید
  • اشتباهات بازاریابی دیجیتال را شناسایی و رفع کنید
  • خط لوله فروش خود را رشد دهید
  • از کانال های بازاریابی موجود استفاده کنید
  • بهتر از رقبای خود عمل کنید
  • بودجه بازاریابی دیجیتال خود را عاقلانه تخصیص و خرج کنید
  • پایگاه مشتری خود را بسازید
  • اعتماد به برند را ایجاد کنید
  • سرنخ های فروش را تحویل دهید
  • افزایش جریان ترافیک و تبدیل
  • تخصص صنعت خود را افزایش دهید
  • ارائه خدمات عالی به مشتریان
  • با مشتریان بالقوه در سراسر پلتفرم ها درگیر شوید
  • از روندهای بازاریابی و فرصت های فروش استفاده کنید

اجرای مستقیم بدون یک استراتژی بازاریابی اینترنتی خوب ساختاریافته یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید در راه اندازی کسب و کار خود مرتکب شوید.

ناامیدی و سردرگمی در بهینه سازی فرآیندهای وب و عملکرد کلی خود را از بین ببرید. با شرکت استراتژی بازاریابی ما شریک شوید و از خدمات استراتژی دیجیتال سفارشی ما استفاده کنید.

بیایید طرح اصلی شما را بسازیم

شما در طول راه با موانعی روبرو خواهید شد،اما ما شما را به یک مسیر روشن راهنمایی می کنیم

اهداف بلند مدت خود را مشخص کنید و به آنها برسیددوره عادل طالبی

توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال فرآیند ایجاد نقشه‌های راه و برنامه‌های عملیاتی است که صاحبان مشاغل و بازاریابان را در دستیابی به اهداف برندشان راهنمایی می‌کند. برای تضمین موقعیت رقابتی در بازار آنلاین، هر رهبر صنعتی باید یک برنامه بازاریابی اینترنتی قطعی برای ادامه عملیات و رسیدن به اهداف تجاری داشته باشد.

با این حال، بسیاری از بازاریابان بدون داشتن یک برنامه استراتژی بازاریابی مستقیم وارد بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) می شوند. این یک حرکت بد است، همانطور که ضرب المثل می گوید: "شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است." بدون برنامه بازاریابی دیجیتال، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و سایر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال با مشکل مواجه خواهند شد و بازگشت سرمایه (ROI) مورد انتظارتان را نخواهید دید.

با دوره های دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موثر، رشد آنلاین خود را تسریع کنید

 

ایده های دیجیتال مارکتینگ اگر بدون ساختار و بدون پایه باشند، نتایج سودآوری به همراه نخواهد داشت. برای ایجاد و اجرای استراتژی‌های بازاریابی وب مؤثر، باید داده‌های تجاری ارزشمند را جمع‌آوری کنید و رویکرد کلی بازاریابی خود را متحول کنید.

آیا دانش، منابع و مهارت لازم برای ایجاد چارچوب استراتژی بازاریابی دیجیتال را ندارید؟ آژانس استراتژی بازاریابی ما خدمات استراتژی دیجیتالی را ارائه می دهد که به اهداف و نگرانی های بازاریابی شما می پردازد. ما استراتژی‌های بازاریابی آنلاین متمرکزی را توصیه می‌کنیم که عملکرد برند را تقویت کرده و شکاف‌های بازاریابی را به فرصت‌های فروش تبدیل می‌کنند.

 

کشف کنید که چگونه شرکت استراتژی دیجیتال ما می تواند به شما در درک بهتر نیازهای بهینه سازی وب، فرآیندهای فنی و رشد ترافیک ارگانیک به شما کمک کند. در ارتباط با یک مشاور استراتژی بازاریابی و اجازه دهید ما یک طرح بازاریابی آنلاین است که مناسب برای نام تجاری و درایوهای خود را به نتایج واقعی ایجاد کنید.

رویکرد استراتژی Thrive

یک جهت بازاریابی واضح را تجسم کنید

خدمات مشاور بازاریابی اینترنتی Thrive به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند از موقعیت فعلی خود در بازار (نقطه A) به جایگاه صنعتی رقابتی (نقطه B) برسید.

کسب و کار شما در کجای طیف فروش-بازاریابی قرار دارد؟ رویکرد بازاریابی فعلی شما چیست؟ آیا شما را به مقصد مورد نظرتان می رساند؟ مشاوران استراتژی بازاریابی دیجیتال ما در دوره ی دیجیتال مارکتینگ  برای درک چالش های بازار شما تحقیق و تجزیه و تحلیل انجام می دهند و توصیه های مبتنی بر داده را برای دستیابی به اهداف خود ارائه می کنند.

 

یک استراتژی بازاریابی خوب با یک هدف مشخص شروع می شود. تعیین هدف به شما امکان می دهد موفقیت را اندازه گیری کنید، درک عمیق تری از پیامدهای تصمیمات خود به دست آورید و اولویت های خود را مجددا ارزیابی کنید.

شرکت استراتژی بازاریابی اینترنتی ما به شما کمک می کند تا اهداف اصلی خود را تعیین کنید تا تلاش های بازاریابی خود را در جهت درست تنظیم کنید.

 

آیا کمپین های بازاریابی وب خود را راه اندازی کرده اید اما هنوز نتیجه ای نمی بینید؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه‌های بازاریابی استراتژیک را شناسایی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تلاش‌های شما نتایج سودآوری دارد.

 

آیا کسب و کار شما بودجه بازاریابی دیجیتال محدودی دارد؟ در Thrive، ما به شما کمک می کنیم تا اهداف واقع بینانه را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین ایجاد کنید که متناسب با ظرفیت مالی و توانایی های بازاریابی شما باشد.

با شرکت استراتژی دیجیتال ما تماس بگیرید و بیایید در مورد چگونگی دستیابی به بهترین اهداف بازاریابی خود، بسته به موقعیت منحصر به فرد خود، صحبت کنیم.

آژانس استراتژی بازاریابی عادل طالبي صنعت منحصر به فرد شما را در نظر می گیرد

یک شرکت قابل اعتماد را انتخاب کنید که هر مرحله را ترسیم کند

با توجه به انبوه آژانس‌های استراتژی بازاریابی که خدمات ممیزی وب‌سایت، بازاریابی آنلاین و راه‌حل‌های استراتژی رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند، پیدا کردن آژانس مناسب متناسب با تجارت شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. در برخی موارد، ممکن است در دام یک آژانس بازاریابی اینترنتی و استراتژی محتوا بیفتید که بیش از حد وعده می دهد، اما کمتر ارائه می دهد.

به نظر دومی در مورد استراتژی بازاریابی سازمانی خود نیاز دارید؟ آیا به دنبال آژانس استراتژی رسانه اجتماعی دیگری برای مدیریت برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال خود هستید؟ به دنبال رشد یا پیشنهاد برای سرمایه گذاران هستید؟

شش نکته مهم هنگام انتخاب شریک استراتژی دیجیتال:

 


روش های حسابرسی وب با عادل طالبی بازاریابی دیجیتال

یک شرکت معتبر استراتژی بازاریابی، ممیزی کامل بازاریابی دیجیتال را اجرا می کند، نتایج ممیزی سایت شفاف را ارائه می دهد و مسائل وب سایت و فرآیندهای فنی را روشن می کند. علاوه بر این، یک شرکت استراتژی دیجیتال قابل اعتماد از ابزارهای پیشرفته ممیزی SEO استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که تمام جزئیات و توصیه های کمپین دقیق هستند. در Thrive، اصطلاحات فنی را توضیح می‌دهیم و گزارش ممیزی وب‌سایت شما را بررسی می‌کنیم تا درک واضحی از اینکه پول شما کجا می‌رود و چه اتفاقی در کمپین شما می‌افتد، داشته باشید.

 


استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک

بسیاری از بازاریابان وارد بازار تجارت الکترونیک شده‌اند، اما تنها تعداد کمی واقعاً خواسته‌ها، محدودیت‌ها و پتانسیل آن را درک می‌کنند. اگر در حال ایجاد استراتژی تجارت الکترونیک خود هستید یا هنوز برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای فروشگاه آنلاین خود تثبیت می کنید، ضروری است که یک آژانس استراتژی بازاریابی دیجیتال با سال ها تجربه در بهینه سازی تجارت الکترونیک انتخاب کنید. شرکت استراتژی بازاریابی ما بیش از 15 سال تجربه در زمینه های مختلف توسعه استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک از جمله تجارت الکترونیک PPC، سئو تجارت الکترونیک و طراحی وب تجارت الکترونیک دارد.

 


طرح تبلیغاتی در بازار آنلاین

آیا شما یک خرده فروش شخص ثالث در Amazon، Target Plus یا Walmart Marketplace هستید؟ برای بهبود سودآوری خود و اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی آمازون شما مطابق با استانداردهای بازار است، حتماً با یک شرکت استراتژی دیجیتال که به خواسته ها و محدودیت های پلتفرم های مختلف بازار آنلاین آشنایی کامل دارد، مشورت کنید. از همه مهمتر، با یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تخصص و تجربه ثابت شده در توسعه و اجرای استراتژی PPC آمازون، استراتژی برندسازی آمازون و برنامه های تبلیغاتی بازار آنلاین شریک شوید.

 

انعطاف پذیری بازاریابی

آیا به سایر مشاغل، سرمایه گذاران، تصمیم گیرندگان یا مصرف کنندگان پاسخ می دهید؟ یک مشاور استراتژی دیجیتال قابل اعتماد یک طرح تجاری بازاریابی رسانه های اجتماعی و تکنیک های بازاریابی دیجیتال را تدوین می کند که با خواسته های مشتری و شرایط متغیر بازار سازگار است. چه برای توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی B2B، استراتژی رسانه های اجتماعی B2C یا سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال به کمک نیاز داشته باشید، مشاوران استراتژی بازاریابی اینترنتی ما می توانند به شما کمک کنند.

 

استراتژی تبلیغات

تبلیغ محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین مستلزم استراتژی های جستجوی ارگانیک و پولی پیشرفته است تا از هیاهو بالاتر برود و توجه مشتری را به خود جلب کند. با این حال، تنها چند آژانس استراتژی بازاریابی می توانند به طور موثر استراتژی گوگل ادوردز و تکنیک های بازاریابی دیجیتال ارگانیک را تولید و اجرا کنند. Thrive متشکل از تیمی از متخصصان صنعت است که در راه حل های مختلف تبلیغات آنلاین از جمله استراتژی تبلیغات فیس بوک، استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی و ایجاد استراتژی SEM آگاه هستند.

 


استراتژی سئو سایت

یک مشاور استراتژی اینترنتی قابل اعتماد تمام جنبه های طراحی وب و عملکرد سئوی شما را بررسی می کند تا تمام عواملی را که بر دسترسی وب سایت شما تأثیر می گذارد و مانع رشد آنلاین شما می شود، تعیین کند. مراقب یک آژانس استراتژی دیجیتالی باشید که بدون بحث در مورد مسائل طراحی وب پاسخگو شما، مستقیماً به بهینه سازی جستجو می پردازد. در Thrive، توصیه‌های استراتژی سئوی وب‌سایت ما نیز به وظایف مهم رفع مشکلات وب‌سایت و جلوگیری از آنها می‌پردازد.

اگر در آژانس استراتژی بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی فعلی خود بازدهی دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که در تصمیمات خود تجدید نظر کنید و با یک شرکت معتبر استراتژی دیجیتال شریک شوید که نیازهای شما را درک کرده و انتظارات شما را برآورده می کند.

اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و برنامه بازاریابی وب یکپارچه ایجاد کنید که سرنخ ها را به فروش تبدیل می کند.

نظر دوم می خواهید؟ هم اکنون با ما تماس بگیرید

چه چیزی در استراتژی بازاریابی عادل طالبی دیجیتال مارکتینگ شما گنجانده شده است؟

یک بسته جامع از منابع دریافت کنید

هنگامی که با ما شریک شدید، ما یک برنامه استراتژی بازاریابی کامل را در اختیار شما قرار می دهیم که مسیر روشنی را برای رسیدن به هدف شما ترسیم می کند، خلاصه اجرایی و ویدیویی را برای تیم شما برای بررسی:

بخش 1: نتایج و توصیه های کارت امتیازی

  • "کارت امتیازی بازاریابی" سفارشی با توضیح دقیق
  • اهداف برتر تجاری و حمایت از اهداف سطح 2

بخش 2: راه حل ها و طرح

  • راه حل های پیشنهادی
  • طرحی در مورد چگونگی دستیابی به راه حل ها
  • چه فازهایی را به چه ترتیبی توصیه می کنیم

بخش 3: کاربرگ و سرمایه گذاری

  • یک کاربرگ واضح در مورد استراتژی بازاریابی توصیه شده شما و اینکه چگونه عملکرد در هر کانال به دستیابی به هدف شما کمک می کند
  • عکس فوری یک صفحه ای
  • سرمایه گذاری برای اجرای طرح

 

یک شرکت استراتژی دیجیتال که ارائه می دهد

برند خود را تقویت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید

برای استراتژی بازاریابی شرکتی خود به کمک نیاز دارید؟ چه صاحب یک کسب و کار استارتاپ، شرکت یا کسب و کار چند مکان باشید، یک مشاور استراتژی دیجیتال Thrive می تواند استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسبی را برای نیازها و خواسته های خاص شما ایجاد کند.

برای ارائه تصویری واضح از اینکه چگونه خدمات مشاور بازاریابی اینترنتی ما می‌تواند معیارهای موجود و جایگاه کلی شما در بازار را بهبود بخشد، در اینجا یک مرور کلی از آنچه در سال گذشته برای یک شرکت بازسازی ملک چندمکانی انجام داده‌ایم آورده شده است:

مطالعه موردی

آژانس استراتژی بازاریابی ما برای ایجاد و اجرای یک طرح بازاریابی فرانشیز کامل برای مناطق خدماتی منتخب مشتری مورد استفاده قرار گرفت. با پیروی از رویکرد اول استراتژی ما، مشاوران بازاریابی دیجیتال ما ممیزی بازاریابی دیجیتال گسترده ای را برای تعیین استراتژی بازاریابی حق رای مناسب برای هر مکان انجام دادند.

ما طرح بازاریابی فرانشیز را به فازهایی تقسیم کرده و بهینه سازی ها و به روز رسانی های لازم را انجام داده ایم. ظرف یک سال، در مجموع 89422 سرنخ در 180 مکان ایجاد کردیم و ترافیک ارگانیک مشتری را تقریباً 57 درصد افزایش دادیم .

 

در Thrive، ما بر این باوریم که بدون یک استراتژی بازاریابی شرکتی قوی، موفقیت شما به طور قابل توجهی به خطر می افتد. به همین دلیل است که ما بهترین تلاش خود را برای ارائه خدمات استراتژی بازاریابی انجام می دهیم که نتایج تجاری ارزشمندی ایجاد می کند.

در طول سال ها، ما تعهد خود را به ایجاد و پرورش روابط مشتری با یک برنامه بازاریابی اینترنتی قوی ثابت کرده ایم. ما نمونه کارها و فهرستی از مشتریان راضی برای کیفیت خدمات استراتژی بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی سایت ما صحبت می کنند.

کشف کنید که چگونه مشاوران استراتژی بازاریابی اینترنتی ما پتانسیل چندین رهبر صنعت را آزاد کردند.

 

از طرف مشتری
"کاری که Thrive انجام می دهد این است که دانش عمیقی را به حساب ما می آورد. آنها تیمی دارند که در هر یک از خدمات دیجیتال بسیار عمیق هستند. وقتی نگرانی هایی دارید، افراد متعددی وجود دارند که می توانند برای رفع نگرانی ها به میز مذاکره بیایند. از پایگاه دانش آنها در مقابل آژانس دیگری که فقط یک یا دو نفر به شما می دهد. سطح دانش تیم مدیریت حساب برتر است. توانایی آنها در ارائه ایده های نوآورانه برای استفاده، آنها خارج از جعبه فکر می کنند و همیشه در حال برنامه ریزی هستند. آنها استعداد خود را کاملاً با حساب ما مطابقت می دهند."

 

 


:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی


منابع  پلتفرم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی مدرن برای تجزیه و تحلیل عملکرد جامع یک کمپین بازاریابی و کمک به هدایت استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آینده بر فناوری تکیه دارد. بهترین راه برای تعریف یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال، تقسیم آن به دو بخش است: بازاریابی دیجیتال و پلتفرم های کسب و کار دیجیتال. بیایید نگاهی به ارتباط این دو بیندازیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال هر ابتکار بازاریابی است که از رسانه های آنلاین و اینترنت از طریق دستگاه های متصل مانند تلفن های همراه، رایانه های خانگی یا اینترنت اشیا (IoT) استفاده می کند. ابتکارات رایج بازاریابی دیجیتال حول توزیع پیام برند از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی، ایمیل و وب سایت ها متمرکز است. 

امروزه، بازاریابی دیجیتال اغلب بر روی دستیابی به مشتری با پیام‌های تبدیل‌محور فزاینده در کانال‌های متعدد تمرکز می‌کند، زیرا آنها در قیف فروش پایین می‌روند. در حالت ایده‌آل، تیم‌های بازاریابی می‌توانند نقش هر یک از این پیام‌ها و/یا کانال‌ها را در دستیابی به هدف نهایی خود ردیابی کنند. 

نمونه هایی از دارایی های دیجیتال مارکتینگ

به طور خلاصه، دارایی دیجیتال مارکتینگ هر ابزاری است که شما به صورت آنلاین از آن استفاده می کنید. در اینجا چند نمونه از رایج‌ترین نمونه‌ها آورده شده است:

  • پروفایل های رسانه های اجتماعی
  • سایت اینترنتی
  • تصاویر و محتوای ویدیویی
  • پست های وبلاگ و کتاب های الکترونیکی
  • نظرات و نظرات مشتریان
  • لوگوها، تصاویر یا نمادهای مارک دار

 

پلتفرم دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی چیست؟

گارتنر خاطرنشان می کند که در زمینه تجارت مدرن، پلتفرم ها ابزارهایی هستند که قابلیت های متعدد تجاری یا فناوری را ارائه می دهند. در حالی که ابزارهایی برای پاسخگویی به عملکردهای خاص در یک نیاز تجاری وجود دارد، مانند یک ابزار واحد برای برنامه‌ریزی به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی به تنهایی، پلتفرم‌ها از عملکردهای متعدد در این نیازها پشتیبانی می‌کنند. پلتفرم‌ها معمولاً مجموعه گسترده‌تری از توابع را با APIها، ادغام‌ها و مشارکت با سایر برنامه‌ها یا منابع داده را امکان‌پذیر می‌کنند. 

حالا بیایید سوال اولیه را دوباره مرور کنیم. پلتفرم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پلت فرم بازاریابی دیجیتال راه حلی است که از عملکردهای مختلفی در حوزه بازاریابی از طریق اینترنت پشتیبانی می کند. به گفته گارتنر ، توجه به این نکته مهم است که برای طبقه بندی به عنوان یک پلتفرم، راه حل نمی تواند ادعا کند که از همه اجزای بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند - بلکه عملکردهایی مانند خرید رسانه ، اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد و ردیابی برند را پوشش می دهد. با این حال، ممکن است سایر تلاش های بازاریابی مانند SEO، رسانه های اجتماعی را پوشش ندهد.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است - برای اولین بار در سال 2019 از هزینه های بازاریابی سنتی پیشی گرفته است. این به این دلیل است که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در کانال های آنلاین حضور دارند. با افزایش استفاده از فناوری، پلتفرم های بازاریابی دیجیتال برای دنیای بازاریابی دیجیتال ضروری شده اند. پیشرفت‌های فناوری مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ، بازاریابان را مجهزتر به نقشه سفر مشتری فناوری  بازاریابی مورد نیازشان می‌کند تا در لحظه مناسب به مشتریان دسترسی پیدا کنند. این برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی است - که باید از قبل برنامه‌ریزی و قرار داده شوند. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تیک توک و وبلاگ ها اکنون فضای دیجیتال مارکتینگ را در اختیار گرفته اند. موارد زیر را در نظر بگیرید: 

  • 7.7 میلیارد نفر در جهان و 4.4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند
  • تقریبا 30 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با برندها از طریق کانال های اجتماعی تعامل داشته باشند تا اینکه به فروشگاه مراجعه کنند.

برای رقابتی بودن، سازمان ها باید در کانال ها و دستگاه های دیجیتال حضور داشته باشند. با این حال، این بدان معنا نیست که کانال‌های آفلاین را باید به طور کلی نادیده گرفت. بهترین راه برای برآورده کردن خواسته‌های مصرف‌کننده، حضور همه‌کانالی است – که عناصر آفلاین و دیجیتال را ترکیب می‌کند .

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا پلتفرم های دیجیتال می توانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند: (دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی)

  • شما می توانید یک انجمن آنلاین بسازید تا سازمان خود را در تمام پلتفرم ها نمایندگی کند. 
  • مبادلات شخصی بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان. 
  • افزایش جذابیت برای مصرف کنندگان و ایجاد اعتماد بین خریداران و فروشندگان.
  • استفاده از API  به شخص ثالث اجازه می دهد تا تبادل را برای کاربران تسهیل کند.

با به کارگیری ابتکارات بازاریابی دیجیتال، سازمان شما می تواند یک برنامه منسجم تر و مشتری مدار ایجاد کند که منافع را برای مشتریان شما به حداکثر برساند. پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ همچنین می توانند برای اندازه گیری و تنظیم آسان اهداف شرکت مفید باشند و بازگشت سرمایه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند. این پلتفرم‌ها و ابتکارات حتی پس از خرید درها را به روی تعامل مداوم باز می‌کنند، که می‌تواند به تیم‌های بازاریابی کمک کند وفاداری به برند را به طور مؤثرتری تقویت کنند و حفظ مشتری را بهبود بخشند.

8 نوع استراتژی بازاریابی دیجیتال با مثال

8 پلتفرم رایج برای بازاریابی دیجیتال شامل رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی محتوا، ایمیل، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، وابسته و موبایل است. بیایید نگاهی عمیق تر به هر یک بیندازیم:

1. بسترهای بازاریابی رسانه های اجتماعی  مثل کلاس های دیجیتال مارکتینگ

مصرف کنندگان امروزی به شدت به پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و اسنپ چت وابسته هستند. به همین دلیل ضروری است که مارک ها در سراسر حساب ها فعال باشند. این آمار را در نظر بگیرید: 

  • کاربران به طور متوسط ​​حدود 8 حساب رسانه اجتماعی دارند .
  • به طور متوسط به ازای هر فرد روزانه 2 ساعت و 22 دقیقه در شبکه های اجتماعی صرف می شود.
  • از 5.11 میلیارد نفری که تلفن دارند، 3.26 میلیارد نفر با استفاده از آن به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند.
  • مردم حدود 1/7 از زمان بیداری خود را در پلتفرم های اجتماعی می گذرانند .

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به بازاریابان این امکان را می‌دهند که به روش‌های بی‌شماری به مشتریان بالقوه خود دست یابند. اول، تیم های بازاریابی می توانند از این کانال ها برای توزیع تبلیغات پولی و محتوای حمایت شده استفاده کنند. هر پلتفرم راهی برای تیم های بازاریابی برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی و بخش بندی کاربران دارد تا این تبلیغات در فیدهای اعضای مخاطب هدف ظاهر شوند . در حالی که هر پلتفرم متفاوت است، اکثر آنها دارای قابلیت هایی هستند که به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تبلیغات را بر اساس مکان ، عنوان شغل، علایق، سن و غیره قرار دهند.

 

اعتبار

رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای تبلیغ محصولات یا منابع به صورت ارگانیک به دنبال کنندگان شما و تعامل با مصرف کنندگان است. به احتمال زیاد، افرادی که برند شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، احتمالاً در گذشته از شما خرید کرده اند. تعامل با آنها در رسانه های اجتماعی یا پاسخ دادن به سؤالات مربوط به خدمات مشتری راهی عالی برای اطمینان از تعامل مداوم با برند و پرورش تجربیات مثبت و وفاداری مشتری است.

 

 

اعتبار

خدمات مشتری پیتزا دومینو در توییتر

در نهایت، تیم‌های بازاریابی می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای ساختن برند خود و ایجاد صدایی استفاده کنند که می‌تواند آنها را برای دنبال کردن و به اشتراک‌گذاری محبوب کند. به عنوان مثال، لحن تند و خنده دار وندی باعث محبوبیت فوق العاده آنها در توییتر شده است و معمولاً لایک، ریتوییت و پاسخ به دست می آورند.  

 

اعتبار

2. بازاریابی تأثیرگذار

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای مهار کانال‌های دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان هدف، بازاریابی تأثیرگذار است. برندها می توانند با افراد مشهور، سایت ها یا افراد دیگری که در حوزه کاری خود متخصص به حساب می آیند و ارزش های مشابهی دارند شریک شوند. سپس برندها می توانند با محتوا و پیشنهادات مارک به دنبال کنندگان این تأثیرگذاران برسند. بسیاری از بازاریابان با اینفلوئنسر مارکتینگ به موفقیت دست یافته‌اند، به طوری که 9 نفر از 10 به این نکته اشاره کرده‌اند که این بازاریابی مشابه یا بهتر از سایر کانال‌هایی است که استفاده می‌کنند. علاوه بر این، از هر 2 زن ، 1 نفر بر اساس توصیه یک تأثیرگذار تصمیم خرید خود را گرفتند.

در اینجا یک نمونه از اینفلوئنسر مارکتینگ آورده شده است: GoPro با این اینفلوئنسر مستقر در کلرادو، Loki، که پیروانش شامل بسیاری از علاقه مندان به فضای باز هستند، شریک شد. این محصول آنها را با توصیه یک منبع قابل اعتماد و همفکر در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می دهد.

 

اعتبار

3. بازاریابی ایمیلی

کمپین های بازاریابی ایمیلی به سازمان ها این امکان را می دهد که با مشتریان بالقوه و مشتریان در ارتباط باقی بمانند و خبرنامه ها یا پیشنهادات سفارشی شده را بر اساس سابقه خرید قبلی یا تعاملات برند برای آنها ارسال کنند. اگر فردی با چند مورد از نقاط تماس برند شما تعامل داشته باشد - مانند پیشنهاد ایمیل برای 10 درصد تخفیف در مورد مواردی که در نظر گرفته است، یا ارسال رایگان - ممکن است در نهایت باعث ایجاد یک تبدیل شود.  نزدیک به 60 درصد از مصرف کنندگان می گویند که ایمیل در تصمیمات خرید آنها نقش دارد. علاوه بر این، ایمیل های تراکنشی بیشتر توسط مشترکین باز می شوند.

4. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تا در پاسخ به سوالات کاربران خود فعال باشند. تیم‌های بازاریابی محتوا، ویدیوها و سایر دارایی‌ها را برای پاسخ به سؤالات یا ارائه زمینه به مصرف‌کنندگان در طول سه مرحله سفر خریدار ایجاد می‌کنند:

  • مرحله آگاهی : خریدار متوجه می شود که نیاز دارد (آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ)
  • مرحله بررسی : خریدار برای برآورده کردن این نیاز، اقدامی را تعیین می کند 
  • مرحله تصمیم گیری : خریدار در مورد یک محصول/خدمت برای خرید تصمیم می گیرد تا نیاز را برآورده کند


به عنوان مثال، یک مصرف کننده ممکن است متوجه شود که برای پوشیدن در باشگاه به کفش های جدیدی نیاز دارد. تیم بازاریابی برای یک شرکت اکتیو لباس ممکن است در مورد ویژگی‌هایی که از یک کفش دویدن نیاز دارید، بر خلاف آنچه که در صورت تمرکز بر تمرینات قدرتی نیاز دارید، قطعه‌ای تهیه کند. با نگاه کردن به این محتوا، خریدار تشخیص می دهد که به یک جفت کفش دویدن نیاز دارد که آن معیارها را برآورده کند. محتوای دیگری ممکن است محبوب ترین کفش های دویدن و قیمت آنها را نشان دهد. هنگامی که آنها در مورد این عوامل آموزش ببینند، تصمیم می گیرند. راهنمایی ارائه شده توسط برند شما در سراسر جهان احتمالاً منجر به خرید آنها از شما خواهد شد. بازاریابی محتوا معمولاً نسبت به سایر اشکال بازاریابی ارزان‌تر است، در حالی که تقریباً 3 برابر بیشتر سرنخ تولید می‌کند.

5. بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

بهینه سازی موتورهای جستجو اغلب با بازاریابی محتوا همراه است. هنگامی که مشتری از مثال بالا در حال انجام تحقیقاتی برای خرید کفش های بدنسازی است، احتمالاً روی یکی از سه نتیجه اولی که در Google ظاهر می شود کلیک می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم بازاریابی کفش های ورزشی می خواهد اطمینان حاصل کند که مقاله آنها در آن نتایج برتر ظاهر می شود. این کار با بهینه‌سازی محتوا برای تجربه کاربر و اطمینان از وجود عناصر فنی انجام می‌شود تا خزنده‌های موتورهای جستجو بتوانند به راحتی این محتوا را پیدا کرده و فهرست‌بندی کنند.

نتایج برتر موتورهای جستجو اغلب توسط SEO دیکته می شود 

6. پرداخت به ازای کلیک (PPC)

پرداخت به ازای کلیک شکلی از تبلیغات پولی است که به تیم های بازاریابی اجازه می دهد اساساً ترافیک وب سایت خود را خریداری کنند. بازاریاب ها تبلیغات را در وب سایت ها یا موتورهای جستجو مانند گوگل و مایکروسافت بینگ قرار می دهند و هر بار که روی تبلیغ کلیک می شود مبلغی را پرداخت می کنند. این تبلیغات اغلب در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و معمولاً با پیشنهادات برای کلمات کلیدی خاص تعیین می شوند، در حالی که تبلیغات بنری در وب سایت ها معمولاً قیمت های تعیین شده ای دارند.  

تبلیغات PPC اغلب در بالای نتایج موتورهای جستجو نشان داده می شود

7. بازاریابی وابسته 

بازاریابی وابسته شبیه به برنامه های ارجاع است، این شامل کار با افراد یا شرکت های خارجی بر اساس توافقی است که آنها محصول شما را تبلیغ می کنند در ازای دریافت کمیسیون از هر فروش که می تواند به تلاش های آنها نسبت داده شود. این راهی برای کاهش هزینه ها و برون سپاری برخی از کارهای سنگین تبلیغاتی است، با این حال، شما شهرت نام تجاری خود را در دستان دیگری قرار می دهید، بنابراین این نوع بازاریابی اغلب به نظارت و ردیابی گسترده تری نیاز دارد.

8. بازاریابی موبایلی

ابتکارات بازاریابی موبایلی می‌تواند شامل بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی باشد که در بالا ذکر شد، و معمولاً ترکیبی از پیام‌های متنی، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، اعلان‌های فشاری و برنامه‌های تلفن همراه را به کار می‌گیرند. اهمیت بازاریابی موبایلی در حال افزایش است، زیرا پیش بینی می شود تا سال 2024، تعداد خریداران موبایل به 187.5 میلیون کاربر افزایش یابد . با حرکت واضح به سمت تلفن همراه، بازاریابان باید به این فکر کنند که چگونه می‌توانند تلاش‌های بازاریابی فعلی خود را برای موبایل بهینه کنند تا بتوانند تجربه‌ای یکپارچه و کاربرپسند ارائه دهند.

مزایای پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پلت‌فرم‌های بازاریابی دیجیتال چندین عملکرد را در یک راه‌حل انجام می‌دهند – به تیم‌های بازاریابی اجازه می‌دهند دید یکپارچه‌تر/کل‌نگرتر از کمپین‌های خود داشته باشند. هنگام انتخاب یک پلت فرم بازاریابی دیجیتال، مزایای زیر را در شراکت با ارائه دهنده نرم افزار اسناد بازاریابی مناسب در نظر بگیرید :

1. پیگیری و تخصیص هزینه

بسیاری از بازاریابان با تعیین اینکه کدام کانال‌ها بیشترین ارزش را دارند و بنابراین باید روی کانال‌هایی که باید بیشتر هزینه کنند، مشکل دارند. این چالش با وجود تنوع فزاینده کانال های دیجیتالی که باید در سراسر آنها حضور داشته باشند تشدید می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم های بازاریابی باید از پلتفرمی استفاده کنند که از مدل سازی اسناد پیشرفته استفاده می کند . این به آنها بینشی در مورد میزان هزینه و موفقیت در چندین کانال دیجیتال و پیشنهادات عملی در مورد نحوه بهینه سازی هزینه تبلیغات الکترونیکی می دهد .

بسیاری وجود دارد نوع مدل انتساب - و اگر تیم شما با استفاده از مدل های منسوخ (مانند آخرین کلیک اسناد )، شما می تواند از دست رفته در فرصت هایی را برای بهترین استفاده را از کانال های دیجیتال خود را. با استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ، تیم‌های بازاریابی به احتمال زیاد توانایی‌های به‌روزرسانی مدل‌سازی اسناد، مانند اندازه‌گیری یکپارچه را دریافت می‌کنند.

2. تبلیغات مناسب برای جذب تبدیل

با پلتفرم دیجیتال مارکتینگ مناسب، می توانید درک بهتری از نوع محتوایی که در بین پلتفرم ها با مشتریان شما طنین انداز می شود به دست آورید. این به بازاریابان این امکان را می دهد که بفهمند کدام صدا و عناصر خلاق بیشترین تعامل را به همراه دارند. 

این پلتفرم‌ها همچنین می‌توانند به ایجاد نمایه‌های کاربر جامع‌تر کمک کنند که به بازاریابان کمک می‌کند بفهمند چه زمانی یک تبلیغ را به مخاطبان هدف خود نشان دهند و در چه دستگاهی نشان دهند.

3. نتایج کیفی و کمی را به هم مرتبط کنید 

پلتفرم دیجیتال مارکتینگ مناسب به شما کمک می‌کند هنگام برنامه‌ریزی رسانه‌ها، ردیابی برندتان در کانال‌ها، استفاده از تکنیک‌های جدید تبلیغاتی یا انجام خریدهای رسانه‌ای، انتخاب‌های بهتری برای کسب درآمد داشته باشید . بخش عمده‌ای از این امر کمک به بازاریابان در درک کمپین‌های پاسخ مستقیم و کمپین‌های کیفی‌تر، مانند ایجاد برند است. پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند به توسعه KPIها برای آزمایش آن‌ها کمک کنند و معیارهایی را برای مقایسه ارزش آنها در طول زمان ارائه دهند.

در یک پلتفرم سنجش بازاریابی دیجیتال به دنبال چه چیزی باشید

یک پلت فرم اندازه گیری بازاریابی دیجیتال برای درک اینکه چه چیزی در یک کمپین کار می کند یا نه بسیار مهم است. هنگام تلاش برای تعیین اینکه کدام پلتفرم اندازه‌گیری برای نیازهای شما مناسب‌تر است، باید چند نکته را در نظر داشته باشید: 

پاک کردن داده ها

استراتژی بازاریابی باید بر اساس داده های به موقع و معرف ساخته شود. سازمان هایی که کیفیت داده ها را در اولویت قرار نمی دهند و استانداردهای دقیق کیفیت داده را رعایت می کنند، شرکای نرم افزاری خوبی نخواهند بود. این امر به ویژه در صورتی صادق است که برای افزایش داده های سازمان خود با منابع داده شخص ثالث و شخص ثالث به این شرکا اعتماد کنید. 

روابط با اشخاص ثالث

هنگام تخصیص هزینه و بودجه رسانه ، مهم است که روابط ارائه دهنده نرم افزار شخص ثالث شما را در نظر بگیرید - آنها ممکن است با ابزارها یا منابع داده دیگر ادغام شوند تا زمینه بیشتری را برای برنامه های رسانه ای شما فراهم کنند. اگر از یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک طرح رسانه ای استفاده می کنید ، می توان از این روابط برای ارائه دید کامل تری از مشتری استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر یک پلتفرم با شبکه‌های تلویزیونی یا نشریات ادواری ارتباط داشته باشد، سازمان شما می‌تواند از این داده‌های اشتراک برای درک بهتر افرادی که در معرض تبلیغات آفلاین شما قرار گرفته‌اند استفاده کند.

توانایی نگاه کل نگر به کمپین ها

سازمان شما احتمالاً کمپین های آنلاین و آفلاین را اجرا می کند، بنابراین پلت فرم بازاریابی شما نباید فقط به اندازه گیری کمپین های دیجیتال محدود شود. روی راه حلی سرمایه گذاری کنید که بتواند هر دو را در نظر بگیرد تا دقیق ترین بینش ها و توصیه های سودآور را به شما ارائه دهد.

مدل اسناد بازاریابی

همه مدل های اسناد بازاریابی به طور یکسان ایجاد نمی شوند. اگر راه حل شما از مزایای اندازه گیری بازاریابی یکپارچه استفاده نمی کند، مدل های اندازه گیری قدیمی و قدیمی شما می توانند توصیه های نادرستی ارائه دهند. برای مثال، اگر پلتفرم از مدل‌سازی ترکیبی رسانه یا اسناد تک لمسی استفاده می‌کند ، تیم شما دائماً به معیارهای قدیمی و تاریخی متکی است یا ممکن است داده‌های کلیدی مربوط به سفر خریدار را از دست بدهد.

پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال منابع بسیار خوبی هستند زیرا برندها تلاش می‌کنند در کانال‌های متعددی حضور داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که این حضور ارزش محرکی دارد. ابزارهایی مانند پلتفرم حلقه بسته واحد بازاریابی Evolution، بازاریابان را قادر می‌سازد تا با ارائه دیدگاهی جامع از موفقیت یک کمپین در هر نقطه تماس، عملکرد بازاریابی، فروش و تعامل را اندازه‌گیری و بهینه کنند. با توانایی ردیابی داده‌های دانه‌ای مانند قرار گرفتن در معرض رسانه، فروش، و موقعیت جغرافیایی ، می‌توانید بینش‌های عملی به دست آورید که می‌تواند تصمیم‌گیری‌ها را تعیین کند و تلاش‌های بازاریابی را در آینده راهنمایی کند. قبل از انتخاب یک پلتفرم، اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد خود را تعیین کنید تا پلتفرمی را پیدا کنید که عملکرد صحیح را برای هماهنگی با نیازهای کسب و کار شما پوشش می دهد.

 

بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()