نوشته شده توسط : یوسفی

 

شخصی سازی آسان تر

دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مشتریان را به گونه ای جمع آوری کنید که بازاریابی آفلاین نمی تواند. داده های جمع آوری شده به صورت دیجیتالی بسیار دقیق تر و خاص تر هستند.

تصور کنید خدمات مالی ارائه می‌دهید و می‌خواهید پیشنهادات ویژه‌ای را برای افرادی که به محصولات شما نگاه کرده‌اند ارسال کنید. شما می دانید که اگر پیشنهاد را در جهت علاقه مندی شخص قرار دهید، نتایج بهتری خواهید گرفت، بنابراین تصمیم می گیرید 2 کمپین آماده کنید. یکی برای خانواده های جوانی است که به محصولات بیمه عمر شما نگاه کرده اند و دیگری برای کارآفرینان هزاره ای است که برنامه های بازنشستگی شما را در نظر گرفته اند.

چگونه همه آن داده ها را بدون ردیابی خودکار جمع آوری می کنید؟ چند تا رکورد تلفن باید طی کنید؟ چند پروفایل مشتری؟ و چگونه می دانید که چه کسی بروشور ارسالی شما را خوانده یا نخوانده است؟

با دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی ، همه این اطلاعات در حال حاضر در دسترس شماست.

ارتباط بیشتر با مشتریان

دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که با مشتریان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. مهمتر از آن، به آنها اجازه می دهد با شما ارتباط برقرار کنند.

به استراتژی رسانه های اجتماعی خود فکر کنید. زمانی که مخاطبان هدف شما آخرین پست شما را می بینند بسیار خوب است، اما زمانی که درباره آن نظر می دهند یا آن را به اشتراک می گذارند بهتر است. این به معنای سروصدای بیشتر در اطراف محصول یا خدمات شما است ، و همچنین هر بار که شخصی به مکالمه می‌پیوندد، دید بیشتر می‌شود.

تعامل برای مشتریان شما نیز مفید است. سطح تعامل آنها با تبدیل شدن به شرکت کنندگان فعال در داستان برند شما افزایش می یابد. این حس مالکیت می تواند حس قوی وفاداری به برند ایجاد کند .

تبدیل آسان و راحت

بازاریابی دیجیتال به مشتریان شما این امکان را می دهد که بلافاصله پس از مشاهده آگهی یا محتوای شما اقدام کنند. با تبلیغات سنتی، فوری‌ترین نتیجه‌ای که می‌توانید به آن امیدوار باشید، یک تماس تلفنی است که مدت کوتاهی پس از مشاهده تبلیغ شما توسط شخصی. اما چند وقت یک‌بار زمانی که شخصی در حال شستن ظرف‌ها، رانندگی در بزرگراه یا به‌روزرسانی سوابق در محل کار است، وقت دارد با یک شرکت تماس بگیرد؟

با بازاریابی دیجیتال، آنها می توانند روی یک لینک کلیک کنند یا یک پست وبلاگ را ذخیره کنند و بلافاصله در قیف فروش حرکت کنند. آنها ممکن است فوراً خریدی انجام ندهند، اما با شما در ارتباط خواهند بود و به شما فرصتی برای تعامل بیشتر با آنها می دهند.

بازاریابی دیجیتال باعث رشد می شود

بازاریابی دیجیتال باید یکی از محورهای اصلی استراتژی بازاریابی کلی هر کسب و کاری باشد. هرگز تا به حال راهی برای ماندن در چنین تماس مداوم با مشتریان وجود نداشته است، و هیچ چیز دیگری سطح شخصی سازی که داده های دیجیتال می تواند ارائه دهد را ارائه نمی دهد. هرچه بیشتر از امکانات بازاریابی دیجیتال استقبال کنید، بیشتر می توانید پتانسیل رشد شرکت خود را درک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: