نوشته شده توسط : یوسفی

 

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به کسی این امکان را می دهد که از طریق تبلیغ کسب و کار شخص دیگری پول دربیاورد. شما می‌توانید تبلیغ‌کننده یا کسب‌وکاری باشید که با مروج کار می‌کند، اما روند در هر دو مورد یکسان است.

با استفاده از مدل تقسیم درآمد کار می کند. اگر شما وابسته هستید، هر بار که شخصی کالایی را که شما تبلیغ می کنید خریداری می کند، کمیسیون دریافت می کنید. اگر تاجر هستید، به ازای هر فروش که به شما کمک می‌کنند، به شرکت وابسته پرداخت می‌کنید.

برخی از بازاریابان وابسته به بررسی محصولات تنها 1 شرکت، احتمالاً در یک وبلاگ یا سایت شخص ثالث، می پردازند. دیگران با چندین تاجر رابطه دارند.

چه بخواهید یک وابسته باشید یا یکی را پیدا کنید، اولین قدم این است که با طرف مقابل ارتباط برقرار کنید . می‌توانید از پلتفرمی که برای اتصال شرکت‌های وابسته به خرده‌فروشان طراحی شده است استفاده کنید، یا می‌توانید یک برنامه خرده‌فروشی را شروع کنید یا به آن بپیوندید.

اگر خرده‌فروش هستید و کار مستقیم با شرکت‌های وابسته را انتخاب می‌کنید، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا برنامه خود را برای مروجین بالقوه جذاب کنید. شما باید ابزارهایی را که برای موفقیت به آن شرکت های وابسته نیاز دارند ارائه دهید. این شامل مشوق هایی برای نتایج عالی و همچنین پشتیبانی بازاریابی و مواد از پیش ساخته می شود.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی بازاریابی پنهان است. هدف آن این است که با محتوای اطراف خود ترکیب شود تا کمتر آشکارا به عنوان تبلیغات آشکار شود.

تبلیغات بومی در واکنش به بدبینی مصرف کنندگان امروزی نسبت به تبلیغات ایجاد شد. با دانستن اینکه سازنده یک تبلیغ برای اجرای آن هزینه می پردازد، بسیاری از مصرف کنندگان به این نتیجه می رسند که تبلیغ مغرضانه است و در نتیجه آن را نادیده می گیرند.

یک تبلیغ بومی با ارائه اطلاعات یا سرگرمی قبل از اینکه به هر چیزی تبلیغاتی برسد، این تعصب را دور می زند و جنبه «تبلیغ» را کم اهمیت جلوه می دهد.

مهم است که همیشه تبلیغات بومی خود را به وضوح برچسب گذاری کنید . از کلماتی مانند «تبلیغ شده» یا «حمایت مالی» استفاده کنید. اگر این شاخص‌ها پنهان شوند، خوانندگان ممکن است قبل از اینکه متوجه شوند که محتوا تبلیغاتی است، زمان قابل توجهی را صرف درگیر شدن با محتوا می‌کنند.

وقتی مشتریان شما دقیقا بدانند چه چیزی به دست می آورند، احساس بهتری نسبت به محتوا و برند شما خواهند داشت. تبلیغات بومی کمتر از تبلیغات سنتی مزاحم‌تر هستند، اما قرار نیست فریبنده باشند.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی از نرم افزار استفاده می کند تا کمپین های بازاریابی دیجیتال را تقویت کند و کارایی و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشد.

طبق آمار:

اتوماسیون بازاریابی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با انتظارات شخصی‌سازی همگام شوند. این به برندها اجازه می دهد:

بسیاری از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی از تعامل بالقوه (یا فقدان آن) با یک پیام خاص برای تعیین زمان و نحوه دسترسی بعدی استفاده می کنند. این سطح از سفارشی‌سازی بلادرنگ به این معنی است که شما می‌توانید به طور موثر یک استراتژی بازاریابی فردی برای هر مشتری بدون هیچ سرمایه‌گذاری زمانی اضافی ایجاد کنید.

بازاریابی ایمیلی

مفهوم بازاریابی ایمیلی ساده است - شما یک پیام تبلیغاتی ارسال می کنید و امیدوار هستید که مشتری احتمالی شما روی آن کلیک کند. با این حال، اجرا بسیار پیچیده تر است. اول از همه، باید مطمئن شوید که ایمیل های شما تحت تعقیب هستند. این به این معنی است که یک لیست انتخاب کنید که موارد زیر را انجام می دهد :

  • محتوا را هم در متن و هم در خط موضوع فردی می کند
  • مشخص می کند که مشترک چه نوع ایمیل هایی دریافت می کند
  • یک گزینه لغو اشتراک واضح را ارائه می دهد
  • ایمیل های تراکنشی و تبلیغاتی را ادغام می کند

شما می خواهید مشتریان بالقوه شما کمپین شما را به عنوان یک سرویس ارزشمند ببینند، نه فقط به عنوان یک ابزار تبلیغاتی.

بازاریابی ایمیلی به تنهایی یک روش اثبات شده و موثر است: 89 درصد از متخصصان مورد بررسی آن را به عنوان موثرترین عامل تولید کننده سرنخ خود نام بردند.

اگر از تکنیک‌های دیگری مانند اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌هایتان را تقسیم‌بندی کرده و زمان‌بندی کنید تا نیازهای مشتری‌تان را به طور مؤثرتری برآورده کنند، می‌تواند حتی بهتر باشد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی دیجیتال عمدتاً به این دلیل برجسته شده است که مخاطبان گسترده ای را در بر می گیرد، اما چندین مزیت دیگر نیز ارائه می دهد . اینها چند مورد از مزایا هستند.

گستره جغرافیایی وسیع

وقتی تبلیغی را به صورت آنلاین ارسال می کنید، افراد بدون توجه به جایی که هستند می توانند آن را ببینند (به شرطی که تبلیغ خود را از نظر جغرافیایی محدود نکرده باشید). این باعث می‌شود که دسترسی به بازار کسب‌وکار شما آسان شود.

کارایی هزینه

دیجیتال مارکتینگ نه تنها نسبت به بازاریابی سنتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می کند، بلکه هزینه کمتری نیز دارد. هزینه های سربار برای تبلیغات روزنامه ها، تبلیغات تلویزیونی و دیگر فرصت های بازاریابی سنتی می تواند بالا باشد. آنها همچنین کنترل کمتری بر روی اینکه آیا مخاطبان هدف شما در وهله اول آن پیام ها را خواهند دید یا خیر به شما می دهند.

با دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ ، می‌توانید فقط ۱ قطعه محتوا ایجاد کنید که تا زمانی که وبلاگ شما فعال است، بازدیدکنندگان را به سمت آن جذب کند. می‌توانید یک کمپین بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که پیام‌ها را بر اساس یک زمان‌بندی به فهرست‌های مشتریان هدف ارسال می‌کند، و در صورت نیاز، تغییر آن زمان‌بندی یا محتوا آسان است.

وقتی همه اینها را جمع کنید، بازاریابی دیجیتال به شما انعطاف پذیری و تماس با مشتری بیشتری برای هزینه تبلیغات شما می دهد.

نتایج قابل سنجش

برای اینکه بدانید استراتژی بازاریابی شما جواب می دهد یا خیر، باید بدانید که این استراتژی چه تعداد مشتری را جذب می کند و در نهایت چقدر درآمد ایجاد می کند. اما چگونه این کار را با یک استراتژی بازاریابی غیر دیجیتال انجام می دهید؟

همیشه این گزینه سنتی وجود دارد که از هر مشتری بپرسید "چگونه ما را پیدا کردی؟"

متأسفانه، این در همه صنایع کار نمی کند. بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند با مشتریان خود گفتگوی انفرادی داشته باشند و نظرسنجی‌ها همیشه نتایج کاملی به دست نمی‌آورند.

با بازاریابی دیجیتال، نظارت بر نتایج ساده است. نرم افزارها و پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ به طور خودکار تعداد تبدیل های مورد نظر شما را ردیابی می کنند، خواه این به معنای نرخ باز شدن ایمیل، بازدید از صفحه اصلی شما یا خرید مستقیم باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: